וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "חייבים לנצח את פולין כדי להבטיח עלייה, צריך להעלות הילוך"

4.9.2022 / 17:09

ישראל זקוקה לניצחון בשני (15:00) נגד הפולנים על מנת להתקרב לשמינית הגמר. מאמן הנבחרת דיבר לקראת המשחק החשוב: "אנחנו צריכים להמשיך באנרגיות מהמשחקים הקודמים ולהביא את זה למשחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

נבחרת ישראל תנסה לשמור מחר (שני, 15:00) על מאזן מושלם באליפות אירופה 2022 כשתפגוש את נבחרת פולין במשחק השלישי בפראג. הנבחרת של גיא גודס גברה על נבחרת פינלנד במשחק הראשון בהארכה, ואמש עברה את הולנד במשחק לא מרשים שלה, בעוד הפולנים ניצחו במשחק הראשון את המארחת צ'כיה, אך אמש הובסו בידי פינלנד ב-30 הפרש.

אחרי כמה ימים אינטנסיביים קיבלו השחקנים הבוקר זמן חופשי להירגע ולנוח, ורק בשעות הצהריים יצאו לאימון, כשאחר הצהריים ייערך התדריך הטקטי לקראת המשחק. בישראל מכירים מצוין את נבחרת פולין, שכן שתי הנבחרות נפגשו בפעם האחרונה רק בחודש יוני במוקדמות המונדובאסקט כשישראל רושמת הפסד חוץ 90:85 לאחר הארכה. בנבחרת מאמינים שבכל הנוגע לירידות מתח, לא צפויה בעיה גדולה הפעם, לאחר האנרגיות הלא טובות שהיו במשחק נגד הולנד, ומקווים לנצח ולהבטיח את המקום בשמינית הגמר בברלין.

מיחאי סוקולובסקי שחקן נבחרת פולין. GettyImages
פולין רוצה להתאושש. סוקולובסקי/GettyImages

גיא גודס התייחס למפגש מחר נגד הפולנים: "יושב בראש שאנחנו צריכים לנצח בעוד משחק אחד לפחות כדי להבטיח עלייה, אבל הבית הזה פתוח לגמרי. צריכים להעלות הילוך מבחינה הגנתית, ריכוז ואגרסיביות לאורך כל המשחק ולא רק ל-20 דקות הראשונות של המשחק".

המאמן הוסיף: "המשחק האחרון מול פולין היה הפסד טרגי. אנחנו מכירים אותם היטב והם אותנו. סולטר ופוניטקה הם הברומטר של הנבחרת הפולנית, וכשהם קולעים בדרך כלל הם מנצחים. אנחנו צריכים להמשיך באנרגיות ולהביא את זה מחר, הכי נחושים ואינטנסיביים שאפשר".

כשנשאל על היכולת של יובל זוסמן עד כה בטורניר ענה גודס: "אנחנו מתעסקים פה בבוגרים ומקצוענים. לפעמים ליובל, שהוא די מנוסה, זכה בתארים בגרמניה ושיחק ביורוליג, לפעמים צריך משחק אחד שיכניס אותך לקצב ולעניינים. זאת לא תוכנית לבקשתך ויש כאלה שנכנסו מהר יותר לעניינים. בסוף, בטורניר צריך לקחת את ההזדמנות הזאת. הספסל שלנו תורם המון עד עכשיו, גם יובל יתרום לנבחרת ויש כאלה שיתרמו תמיד יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. רויטרס
דורש יותר מהשחקנים. גיא גודס/רויטרס

בנבחרת פולין מגיעים למשחק נגד ישראל אחרי התבוסה הקשה לפינלנד, ובידיעה שאם לא ינצחו את ישראל, הם יגיעו למשחק נגד הולנד ביום שלישי במה שעשוי להיות משחק על כל הקופה.

"שינוי גדול בין המשחקים שלנו", סיפר המתאזרח בן ה-35 איי ג'יי סלוטר, "ידענו שיהיה משחק קשה אחרי שפינלנד הפסידה את המשחק הראשון שלה לישראל וזה קרה, מחר זה הזדמנות נוספת שלנו לחזק את מעמדנו בטבלה. ישראל משחקת טוב, 0:2 בבית, שני משחקים חזקים שהם הראו את עצמם, אנחנו מכירים אותם, שיחקנו נגדם ביוני וניצחנו בהארכה, יודעים מה הם רוצים לעשות, והם יודעים מה אנחנו יודעים לעשות. זה יהיה משחק חזק. דני אבדיה הוא שחקן מצוין, יכול לקלוע מכמה מקומות, זה יהיה מאמץ קבוצתי לנסות ולהאט אותו התקפית. נצטרך לערב יותר שחקנים במשחק, שיותר שחקנים יעשו מהלכים. אני ופוניטקה הם השחקנים שמתמקדים בהם, אז זה יותר קשה לנו, אבל צריכים לייצר ולעזור לשחקנים אחרים להיות יותר אפקטיביים. יש לנו יתרון בצבע שננסה לנצל מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully