וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנייה הוביל את צרפת לניצחון חשוב על ליטא, סרביה גברה על צ'כיה

27 נקודות של הגארד ביטלו פיגור דו ספרתי מוקדם, סאבוניס וחבריו ב-2:0 ביורובאסקט. בבית הישראלי, המארחת נכנעה למוליכה ופינלנד דרסה את פולין. גרמניה וטורקיה נותרו מושלמות, ניצחונות בכורה למונטנגרו ולקרואטיה

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של היורובאסקט נערך היום (שבת) עם לא פחות מ-12 משחקים, כולל זה של נבחרת ישראל מול הולנד. במוקד עמד המפגש המסקרן בין יוון ואיטליה שנגמר בניצחון של יאניס וחבריו, כאשר עוד לפני כן צרפת התאוששה על חשבון ליטא.

שחקן נבחרת ספרד ווילי הרננגומס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
משחק נוח. הרננגומס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בית א'

בולגריה - טורקיה 101:87

בולגריה היוותה יריב שקול לאחת הנבחרות הטובות בבית והובילה במשך חלק לא מבוטל מהמחצית הראשונה, אבל נחלשה ככל שהמשחק התקדם וברגע האחרון הטורקים ברחו לפלוס 16 שסגר עניין. צ'די עוסמאן הוביל את קלעי נבחרת טורקיה עם 25 נקודות שאליהן הוסיף שמונה ריבאונדים, אלפרן שנגון תרם 20 ותשעה כדורים חוזרים ושיין לארקין ניצח על המקהלה עם 13 נקודות לצד תשעה אסיסטים. סשה וזנקוב שוב הצטיין בשורות המפסידה וניפק דאבל דאבל שני בטורניר, הפעם עם 28 נקודות ו-15 ריבאונדים.

גאורגיה - ספרד 90:64

לה רוחה המשיכו להראות שעל אף הסגל האפור יחסית באליפות הנוכחית, הם באו ללכת הכי רחוק שיש עם ניצחון נוסף, הפעם על גאורגיה. ברבע הראשון התוצאה עוד הייתה צמודה כשספרד הובילה רק בשתי נקודות, אך ברבע השני הנבחרת של סקאריולו ברחה לגאורגיים וירדה למחצית ביתרון 9 שרק צמח בחצי השני. ווילי הרננגומס בלט בשורות ספרד עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, חואן הרננגומס וחאבייר לופס ארוסטגי קלעו 9 כ"א. בצד הגיאורגי ראטי אדרוניקשווילי קלע 13 וקטף 4 ריבאונדים, גיורגי שרמנדיני הוסיף 10 נקודות.

מונטנגרו - בלגיה 70:76
הנבחרת הבלקנית השתלטה על המשחק באמצע הרבע הראשון ולא הביטה לאחור, כאשר ההפרש הגיע בשיאו ל-20 נקודות והבלגים הספיקו רק למזער נזקים לקראת הסיום. בויאן דובלייביץ' כיכב בשורות מונטנגרו עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, המתאזרח קנדריק פרי קלע 19. בצד השני בלט רטין אובסוהאן, שחקן הפועל ירושלים בעונה האחרונה, שרשם 25 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניס שרודר חוגג עם שחקני נבחרת גרמניה. רויטרס
נבחרת גרמניה המשיכה להרשים/רויטרס
שחקן נבחרת צרפת אוון פורנייה. רויטרס
ערב גדול שלו. אוון פורנייה/רויטרס

בית ב'

גרמניה - בוסניה 82:92

המארחת המשיכה להרשים כפי שעשתה בניצחון על צרפת במשחק הפתיחה, ושמרה על מאזן נקי מהפסדים למרות שנקלעה לפיגור בן 11 נקודות במהלך המחצית הראשונה. גרמניה רצה 2:18 בין הרבע השני לשלישי, עלתה ליתרון דו ספרתי בעצמה וסגרה עניין. דניס שרודר להט עם 18 נקודות ותשעה אסיסטים, כאשר פרנץ ואגנר קלע גם הוא 18 ויוהאנס תימן הוסיף 14. 30 נקודות של דז'נאן מוסא, לצד 21 ושבעה ריבאונדים של יוסוף נורקיץ', לא הספיקו לבוסניה שנחלה הפסד ראשון בטורניר.

המאנשאפט הרשימו מאוד במחזור הראשון, עם 63:76 יוקרתי על צרפת שהגדיל את רף הציפיות. גרמניה לא הגיעה לפודיום ביורובאסקט מאז 2005, ואולי השנה זה אפשרי. בוסניה, שניצחה את הונגריה 85:95 במחזור הראשון, מציגה לא מעט כוח אש בסגל וגם כוכב אחד גדול בדמות יוסוף נורקיץ', ותנסה להפתיע.

ליטא - צרפת 77:73

זה היה נראה כמו המשך ישיר למחזור הראשון מבחינת צרפת, כאשר ליטא ברחה מהר מאוד ליתרון 8:21. הטריקולור נצמדו, אבל הליטאים שמרו על ההובלה עד אמצע הרבע הרביעי, אבל אז איבדו את הראש וסגנית האלופה האולימפית יצאה לריצת 4:17 שהעלתה אותה לפלוס שבע, בדרך לניצחון. 27 נקודות של אוון פורנייה היוו סיבה עיקרית לניצחון הצרפתי, בעוד 15 נקודות ושמונה ריבאונדים של יונאס ולנצ'יונאס לא הספיקו לליטא, בין השאר כי דומנטאס סאבוניס נעלם וקלע 6 נקודות בלבד.

הונגריה - סלובניה 103:88

אלופת אירופה ממשיכה להרשים בפתיחת היורובאסקט, הפעם עם ניצחון על הונגריה החלשה. הסלובניים פתחו חזק והובילו בשלב מוקדם 2:18 כשבסיום הרבע הראשון הובילו ב-13 נקודות. ההונגרים הצליחו לצמצם את הפער הגדול רק ברבע הרביעי, אבל זה לא הספיק להם בדרך להפסד נוסף באליפות אירופה. אצל סלובניה בלט מעל כולם לוקה דונצ'יץ' עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בצד ההונגרי זולטן פרל קלע 18, קטף 7 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים.

שחקני נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו, ניק קלאתיס. Giuseppe Cottini, GettyImages
הרשימו במשחק הפתיחה. יאניס וקלאתיס/GettyImages, Giuseppe Cottini

בית ג'

בריטניה - קרואטיה 86:65

הקרואטים, שהגיעו לטורניר אחרי קיץ סוער ונכנעו ליוון במחזור הראשון, הוציאו עצבים על הבריטים החלשים שאמנם הצליחו לתת פייט ב-20 הדקות הראשונות, אך נוצחו 35:9 ברבע השלישי ובסיומו ראו את הפער עולה ל-32, אחרי שבהפסקה הוא עמד על שש בלבד. דאריו שאריץ' (8 ריבאונדים), איביצה זובאץ' ובויאן בוגדנוביץ' קלעו 15 נקודות כל אחד לזכות המנצחת, שקיבלה עוד 13 ממריו הזוניה. מיילס הסון רשם 18 לזכות המפסידה.

יוון - איטליה 81:85

יאניס אנטטוקומפו וחבריו הובילו לאורך כל המשחק מול האיטלקים, אך ברבע האחרון קלעו רק 14 נקודות וגרמו לדקות אחרונות של מתח צמוד בקרב הספסל היווני. לבסוף, היוונים הצליחו לשמור על היתרון ולנצח את החבורה האיטלקית העקשנית שמפסידה לראשונה בטורניר. אצל היוונים יאניס בלט עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, טיילר דורסי הוסיף 23 משלו. בצד האיטלקי סימונה פונטיקו קלע 26 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אקילה פולונארה עם 14 נקודות ו-10 ריבואנדים.

אסטוניה - אוקראינה 74:73
איזה פספוס עצום של האסטונים. הם פתחו ב-0:10 והובילו במשך 39 דקות, אבל האוקראינים עשו צעד ענק לעבר שמינית הגמר ועלו למאזן 0:2 אחרי שאיליה סידורוב סידר להם את היתרון היחיד במשחק כשנותרו 55 שניות, וקבע את התוצאה שנשמרה עד לסיום. סביאטוסלב מיחאיליוק הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, 17 ותשעה ריבאונדים היו למאיק קוצאר בצד המפסיד.

שחקני נבחרת סרביה חוגגים. רויטרס
עוד תצוגה משוכנעת. שחקני נבחרת סרביה/רויטרס
שחקן נבחרת פינלנד, לאורי מרקאנן. רויטרס
פינלנד התאוששה ודרסה את פולין. מרקאנן/רויטרס

בית ד'

פינלנד - פולין 59:89

לפולנים כנראה אזלו הכוחות במשחק בו הפתיעו את המארחת צ'כיה אתמול, בעוד הפינים ניערו מעל עצמם בצורה מרשימה את ההפסד הדרמטי לישראל במחזור הפתיחה. כבר ברבע הראשון הם בנו יתרון דו ספרתי, עליו שמרו כל הדרך עד לסיום, כאשר במחצית השנייה המשחק כבר הפך לגארבג' טיים. סאסו סאלין הוביל את קלעי פינלנד עם 18 נקודות, לצד 6 אסיסטים. לאורי מרקאנן הוסיף 17 נקודות משלו. בפולין לא היה אף שחקן בספרות כפולות ומתאוש פוניטקה סיים כספק הנקודות העיקרי, עם 8.

צ'כיה - סרביה 81:68

המועמדת הבכירה לסיים בראש הבית ולהיאבק על התואר סיפקה עוד תצוגה משכנעת בדרך לשמירה על מאזן מושלם, כשמי שהוביל אותה היה כוכבה הבלתי מעורער - ניקולה יוקיץ'. אחרי רבע ראשון שקול, סרביה ברחה ליתרון של 22 נקודות והשאירה אבק למארחת של הבית, שנקלעה לבור רציני עם הפסד שני באליפות וככל הנראה תגיע לחוצה מאוד למפגש עם נבחרת ישראל במחזור האחרון. יוקיץ' קלע 18 והוריד 11 ריבאונדים, גם ואסילייה מיציץ' בלט בסרביה עם 13 ושישה אסיסטים. ויט קרייצ'י ו-וויטך רובאן קלעו 13 כל אחד לזכות צ'כיה, שחסרה את תומאש סטוראנסקי הפצוע וקיבלה רק 2 נקודות מיאן וסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully