וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהיה חבר של כריסטיאנו רונאלדו, לפעמים אהיה המורה שלו"

אריק טן האח התייחס למצבו של CR7 וסיכם את חלון ההעברות בו השקיעה מנצ'סטר יונייטד מעל 200 מיליון יורו: "שחקנים שהוכיחו את עצמם בליגת האלופות"

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי מעדה אצל אסטון וילה, ליברפול איבדה נקודות יקרות גם בדרבי מול אברטון והמרוויחה הגדולה של המחזור השישי בפרמיירליג בהחלט יכולה להיות מנצ'סטר יונייטד. קבוצתו של אריק טן האח החלה את העונה עם שני הפסדים, אבל מאז ניצחה שלושה מחזורים רצופים ואם תכניע הערב גם את ארסנל, המוליכה והקבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם, היא תמצא את עצמה בסיום המחזור השישי במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה (18:30, ספורט1).

השדים האדומים יתייצבו למשחק נעילת המחזור מול התותחנים כאשר חלון ההעברות באירופה כבר הסתיים וכך גם חלון הרישום לשלב הבתים בליגת האלופות, כך שדי ברור שכריסטיאנו רונאלדו כבר לא יעזוב את הקבוצה. טן האח, שחזר ואמר לאורך הקיץ שרצונו לראות את CR7 במועדון, גם נשמע כעת מפוייס הרבה יותר כאשר הוא מתייחס לפנומן הפורטוגלי.

כריסטיאנו רונאלדו עולה מהספסל במנצ'סטר יונייטד במקום ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
מסתמן משחק נוסף על הספסל. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

"אהיה חבר שלו", פתח ואמר ההולנדי, "לפעמים גם אהיה המורה שלו - כמו שכולם יודעים, הוא לא היה איתנו לאורך כל ההכנה לעונה, ושחקן לא יכול לפספס ההכנות לעונה. במיוחד לנוכח הדרך בה אנחנו משחקים, שהיא לא דומה למה שהיה בעונה שעברה".

גם היום CR7 צפוי לשבת על הספסל על פי ההערכות ועל כך אמר טן האח: "זה תלוי בדרישות שיש לכל משחק, צריך לעבוד על שיתופי פעולה ועל מיקומים ועמדות כשאנחנו עם הכדור וגם כשאנחנו לא עם הכדור. הדבר השני שיש בו תלות זה כושר משחק".

המאמן גם סיכם את חלון ההעברות, בו השקיעה מנצ'סטר יונייטד מעל 200 מיליון יורו רק על רכישות אנטוני, קאסמירו וליסנדרו מרטינס: "צירפנו שחקנים בינלאומיים שהוכיחו את עצמם בליגת האלופות. אלו שחקנים עם יכולות אישיות שמסוגלים לשחק ברמות הגבוהות ביותר. לכן בחרנו אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מחזור שביעי בפרמיירליג:

פולהאם -צ'לסי
בורנמות' - ברייטון
לסטר - אסטון וילה
ליברפול - וולבס
סאות'המפטון - ברנטפורד
מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם
ארסנל - אברטון
ווסטהאם - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד
לידס - נוטינגהאם פורסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully