וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי כבר מלך השערים, אבל צ'אבי מהלל את "הלב" האמיתי של ברצלונה

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 9:20

בארסה חגגה 0:3 מרשים בסביליה, צ'אבי יודע שלבנדובסקי הוא "הרבה מעבר לסקורר", אבל משבח את גאבי "הטוב על המגרש". ריאל מדריד פחות מרשימה? אנצ'לוטי ממשיך בשלו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

ברצלונה רשמה אתמול (שבת) את הניצחון הכי מרשים שלה העונה, כשהביסה בחוץ 0:3 את סביליה, עם עוד תצוגת כדורגל משכנעת והרבה רגעים מעודדים עבור צ'אבי ואהדי הקבוצה. מי שבינתיים בולט מעל כולם הוא רוברט לבנדובסקי, חלוץ הרכש, שאתמול שוב כבש, סידר את השער הראשון של ראפיניה, ואחרי ארבעה מחזורים הוא כבר מלך השערים של לה ליגה עם חמישה כיבושים. "הניצחון הזה הוא סימן טוב עבורנו", הודה צ'אבי, "אנחנו בכושר טוב... 0:3 בפיחואן? לא הרבה ינצחו פה". עם זאת, המאמן לא רצה לצאת מגדרו, והוסיף ש"עדיין מוקדם לדבר, חייבים להישאר צנועים".

לבנדובסקי הגיע עם הרבה ציפיות, אבל מוכיח שהוא שווה את המאמץ וההמולה סביבו. השער שכבש המחיש את היכולות שלו, עם תנועה נהדרת שפינתה אותו, עצירה מיומנת על החזה ובעיטה נקייה וחדה לרשת. עם זאת, צ'אבי טוען ש"לבנדובסקי הוא הרבה מעבר לכובש שערים. הוא תמיד עושה את הפעולה הנכונה, הוא משמש בצורה נהדרת שחקן מטרה, הוא עוזר ללחוץ, הוא מנהיג, עוזר לכולם, הוא ווינר, צנוע, נהדר שהוא איתנו. הוא שחקן פנטסטי".

רוברט לבנדובסקי, עוסמאן דמבלה, שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
5 שערים ב-4 משחקים. אפשר להגיד שלבנדובסקי מסתגל לספרד/רויטרס
גאבי, קשר ברצלונה, מול סביליה. רויטרס
צ'אבי מחמיא. גאבי/רויטרס

צ'אבי מעודד מעוד משחק שבו בארסה שמרה על שער נקי ("זה חשוב מאוד"), מהעובדה שקונדה שינה עמדות וסייע להתקפה ("גם סרג'י נכנס טוב למשחק"), מהיכולת של דמבלה ("אני יודע למה הוא מסוגל, אני אוהב איך שהוא משחק, הוא עושה את ההבדל"), אבל מבחינתו המצטיין במשחק היה גאבי. "הוא לא מפתיע אותי", אמר צ'אבי, "אני רואה אותו מתאמן כל יום, הוא עובד קשה, יש לו משמעת, לב גדול, אני חושב שהוא היה הכי טוב על המגרש. בגלל האינטנסיביות שלו, המסירות שלו, הלחץ הגבוה, הוא לב עם רגליים, והוא מכניס המון תשוקה למשחק. האינטנסיביות שלו נותנת לנו המון".

קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד. רויטרס
מי אמר שאין לו גיבוי? בנזמה/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לברצלונה, היא עדיין מתחת לריאל מדריד, שאתמול שמרה על המאזן המושלם בליגה עם ניצחון 1:2 על בטיס משני שערים של ויניסיוס ורודריגו. אומנם ניצחון פחות מרשים, אבל קרלו אנצ'לוטי יודע: "המטרה שלנו היא לשחק כדורגל אפקטיבי, שמאפשר לנו לקחת נקודות ולנצח משחקים. אחר כך, עם האיכויות שיש לנו, אנחנו יכולים גם לספק כדורגל טוב ומשחקים טובים. ועכשיו ביום שלישי מגיע המשחק הקשה מכולם". ריאל תשחק ביום שלישי בסקוטלנד מול סלטיק.

מאמן אלופת אירופה יודע שיש לו לוקסוס: "לבחור את ה-11 להרכב מהסגל הזה זה כמעט בלתי אפשרי, כי אתה משאיר בחוץ שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בעולם, וזה קשה. היום השארתי בחוץ את קרוס ואת ואלוורדה". לשמחתו, ואלוורדה נכנס וסידר לרודריגו את שער הניצחון. "הוא חלוץ מיוחד, הוא יכול לשחק בהרבה עמדות בהתקפה, הוא חכם מאוד ויעיל באחד על אחד, הוא נכס חשוב לריאל מדריד", אמר המאמן על הברזילאי ששוב כבש שער חשוב.

מי שנראה מעט תשוש היה קארים בנזמה, החלוץ הבכיר היחידי בסגל, אבל לדברי אנצ'לוטי, "זה לא נכון שאין לנו גיבוי לבנזמה. יש הרבה: מריאנו, הזאר, רודריגו, לפעמים אסנסיו, לפעמים מודריץ' (צוחק)... אולי לא הלך לו היום, אבל לא נהרוג אותו. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, ייתכן שהוא זקוק למנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully