וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדהים לחשוב שהוא רק בן 20": בסקוטלנד משתפכים בפני עבדה

כוכב סלטיק גרף את רוב המחמאות אחרי הצמד ב-0:4 על ריינג'רס בדרבי, ונבחר למצטיין המשחק: "אני מרגיש מדהים, נהניתי מאוד"

סקוטלנד לרגליו: ליאל עבדה סיפק היום (שבת) תצוגת תכלית במשחק הגדול ביותר בפרמיירשיפ ואחד הדרבים החמים בעולם הכדורגל, כאשר הבקיע צמד נפלא בניצחון המוחץ של סלטיק 0:4 על ריינג'רס והעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה לצד בישול אחד, כל זאת בשש הופעות שהוא אפילו לא פתח בהרכב או השלים 90 דקות בכולן.

"אני מרגיש מדהים, זה היה משחק חשוב לאוהדים, לנו ולכולם", סיפר עבדה, שנבחר למצטיין המשחק, לתקשורת המקומית בסיום. "נהניתי מאוד ואני רק רוצה להודות לשחקנים שעזרו לי לכבוש ולאוהדים על התמיכה. יש לנו משחק חשוב ביום שלישי ומעכשיו נתרכז בו", הוסיף בהתייחס לביקור של ריאל מדריד בגלזגו במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג ניצחון בדרבי. רויטרס
סקוטלנד לרגליו. עבדה חוגג בסיום/רויטרס

אוהדי סלטיק השתפכו במחמאות לכוכב אלופת סקוטלנד ברשתות החברתיות. ב"הראלד" החמיאו לשחקן הכנף הישראלי, שיחגוג 21 בעוד חודש בדיוק: "מדהים לחשוב שעבדה עדיין בן 20 בלבד. להגיע למקום כה מרוחק מהבית ולשחק ברמה כל כך גבוהה בכזו עקביות מאז העונה שעברה, זה אומר הרבה על המנטליות ועל היכולות שלו. ככל שיתבגר, הוא רק יהפוך ליותר טוב".

ב"דיילי רקורד" העניקו לעבדה את הציון הגבוה ביותר מבין שחקני סלטיק (9), שלא במפתיע, ושיבחו: "הישראלי מיד גמל למאמן שהעניק לו את המקום בהרכב וכבש צמד עם תנועה חדה כתער וסיומת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully