וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצר: ליאל עבדה פתח בסלטיק והבקיע צמד ב-0:4 בדרבי נגד ריינג'רס

פחות משבוע אחרי השלושער, שחקן הכנף של סלטיק שיחק 73 דקות ומצא את הרשת פעמיים (8, 40) באולד פירם והקדיש את השער הראשון לאוהד הקבוצה שמת

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

המומנטום האדיר של ליאל עבדה נמשך. ביום ראשון הוא פתח לראשונה העונה בהרכב סלטיק בליגה וב-78 דקות על כר הדשא הבקיע שלושער ראשון בקריירה והוסיף בישול ב-0:9 על דנדי יונייטד, אבל היום (שבת) הגיע רגע משמעותי לא פחות.

שחקן הכנף בן ה-20 עלה בהרכב סלטיק בדרבי הגדול נגד ריינג'רס וכבר בחלוף שמונה דקות משריקת הפתיחה, הוא מצא את הרשת. עבדה הבקיע שער טיפוסי מבחינתו, כאשר ביצע תנועה ללא כדור, ברח לשומר שלו ונותר חופשי ברחבה כדי לבעוט מכ-11 מטר כדור שהעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. בדקה ה-40 הישראלי כבר הוסיף חותמת מדהימה להופעה שלו בדרבי, כאשר השלים צמד וגלגל את הכדור בין הרגליים של השוער. עבדה הוחלף בדקה ה-73.

ז'וטה (32) ודייויד טרנבול (78) כבשו את שני השערים הנוספים של אלופת סקוטלנד, שנותרה מושלמת בליגה בתום המחזור השישי ופתחה פער של חמש נקודות מיריבתה המושבעת.

בסך הכל לזכותו של עבדה עד כה שישה שערים ובישול בשבע הופעות, כולל אחת בגביע הליגה. עבדה הגיע לשלושה שערים במשחקי ה"אולד פירם", אחרי שגם בעונה שעברה כבש נגד ריינג'רס במשחק ביתי במסגרת הליגה.

יש לציין שכפי שהבטיח עוד לפני המשחק, מיד אחרי השער הציג עבדה חולצה לזכר נער שמת אחרי השתתפות באתגר טיקטוק והיה אוהד מושבע של סלטיק.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער עם חולצת הילד שהלך לעולמו. רויטרס
סיפתח מוצלח בדרבי והקדשה מיוחדת אחרי השער. עבדה/רויטרס

* עטאא ג'אבר כבש את השער הראשון של נפטצ'י באקו בניצחון 0:3 על סומגאיט במחזור החמישי באזרבייג'אן. ג'אבר השלים 90 דקות, כמו גם קני סייף.

* עומרי אלטמן שיחק 57 דקות בהפסד של א.א.ק לרנקה לאומוניה ניקוסיה בליגה הקפריסאית. עוד באי השכן: עידו שחר שיחק 59 דקות בניצחון החוץ של אפולון לימסול 0:1 על דוקסה.

* ג'ואל אבו חנא לא שותף ב-0:0 של לכיה גדאנסק נגד ורטה פוזנן בליגה הפולנית.

* רועי הרמן ובוטב ספגו הפסד כואב 1:0 ללוקמוטיב בדרבי הלוהט של פלובדיב. המגן הישראלי שיחק 63 דקות.

* יונס מלדה השלים 90 דקות בהפסד של מכלן 3:2 לסרן בבלגיה.

* דיא סבע נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה כשסיבאספור נפרדה ב-0:0 מפתיח קראגומרוק בליגה הטורקית.

* עדן הרשקוביץ' ופלוריאנה הפסידו 1:0 לבירקירקרה בליגה במלטה. החלוץ פתח והוחלף בדקה ה-60.


* מתן בלטקסה עדיין פצוע ולא נכלל בסגל של אוסטריה וינה ב-2:2 נגד אוסטריה לוסטנאו. אוסטריה וינה תפגוש ביום חמישי את הפועל באר שבע בקונפרנס ליג.

* אילון אלמוג פתח בהרכב הארטברג והוחלף במחצית, כשקבוצתו נפרדה משטורם גראץ ב-0:0.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully