וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה ילבש חולצה לזכר נער שמת אחרי השתתפות באתגר טיקטוק

ליאון בראון בן ה-14 היה אוהד של סלטיק. הישראלי נבחר ללבוש חולצה עם תמונתו, מתחת לחולצת המשחק באולד פירם ביום שבת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.9/ספורט1

ליאל עבדה יעלה לאולד פירם ביום שבת כשמתחת לחולצת המשחק שלו תהיה חולצה עם דיוקנו של הנער ליאון בראון, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. עדיין לא ידוע אם החלוץ הישראלי יפתח במדי סלטיק נגד היריבה המרה ריינג'רס (14:30), אבל אם ישחק ויכבוש הוא כנראה יחשוף את החולצה.

הנער ליאון בראון, בן 14 במותו, הלך לעולמו ביום חמישי שעבר. בדיעבד אמו גילתה שהוא השתתף ב"אתגר הבלקאאוט" - אתגר טיק טוק מסוכן שהפך לוויראלי באי הבריטי ובמסגרתו בני נוער מנסים לעצור את הנשימה עד שהם מאבדים את ההכרה. ליאון הצעיר, אוהד של סלטיק, לא התעורר והסיפור הקשה התפרסם בסקוטלנד.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
ישמח לתת מעט נחת לאם האבלה. עבדה/GettyImages, Steve Welsh

האם, לורין, סיפרה שהיא הצליחה לארגן דקת מחיאות כפיים בדקה ה-14 וביקשה בפומבי מאוהדי שתי הקבוצות לחלוק את הרגע ולא להרוס אותו בצל היריבות המרה. היא הוסיפה שבאותה דקה תופיע על המסך תמונתו של בנה עם הכיתוב 14 Forever (בתרגום חופשי "לנצח 14").

עוד אמרה האם האבלה: "ליאל עבדה יילבש חולצה עם תמונתו של ליאון מתחת לחולצת המשחק. הוא גם יארגן חולצה של סלטיק שכל שחקני הקבוצה יחתמו עליה".

עבדה בן ה-20 פתח לאחרונה את העונה השנייה שלו בסלטיק. ביום ראשון הוא פתח לראשונה העונה בליגה, כשהאלופה הביסה את דנדי יונייטד 0:9 בחוץ. הישראלי הצעיר כבש שלושער, בישל שער נוסף ונבחר לשחקן המצטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully