וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ליידנר קרוב לקבלת דרכון אירופאי. בנבחרות בונים עליו

3.9.2022 / 11:17

המגן התייצב בשגרירות רומניה ברמת גן וקיבל אזרחות, ימתין כעת לדרכון שיסייע לשיפור מצבו באולימפיאקוס. אין בכוונתו לשוב לשחק בישראל, לא בהכרח שיושאל חרף צירוף מרסלו

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

אף שהלילה (בין שישי לשבת) חתם באולימפיאקוס מרסלו, המגן השמאלי הברזילאי הוותיק שעזב את ריאל מדריד אחרי 15 שנה, והגם שקבוצות רבות בליגת העל ישמחו לקבל אותו בהשאלה עד תום העונה, לדורון ליידנר אין כוונה לשוב לשחק בישראל בעונה הקרובה.

אתמול נחת ליידנר בישראל, אבל רק כדי להתייצב בשגרירות רומניה ברמת גן, להישבע אמונים ולקבל תעודת אזרח רומניה במקביל לאזרחותו הישראלית. השלב הבא שמחכה לליידנר הוא בקשה להוצאת דרכון רומני מחרתיים, מה שיהפוך את ליידנר לשחקן אירופי ויקל עליו את החיים באולימפיאקוס.

דורון ליידנר עם סוכנו  עידן בן אבו. אולימפיאקוס, אתר רשמי
הדרכון בדרך, הבכורה באולימפיאקוס בקרוב? ליידנר במעמד החתימה/אתר רשמי, אולימפיאקוס

תשעה זרים יש בסגל של אלופת יוון, אבל רק חמישה יכולים לשחק על פי חוקי הליגה היוונית. עד כה זה פוגע בליידנר שלא שותף כשחקן זר במשחקי הקבוצה מאתונה. בסביבתו של ליידנר סיפרו הבוקר כי בתוך זמן קצר, מקסימום עד חודש, הוא יקבל את הדרכון הרומני, ייחשב לאירופאי ומכאן שיהיה לו יותר קל להיות בסגל של אולימפיאקוס. יחד עם זאת, הגעתו של מרסלו מסבכת לו קצת את העניינים, מאחר שיש לאולימפיאקוס כבר מגן שמאלי נוסף בסגל. לא מן הנמנע שמי שיעזוב כעת הוא דווקא המגן השמאלי הנוכחי, מה שישאיר את המעמד של ליידנר כמגן שני על כנו.

חזרה לליגת העל בארץ לא בתכנון של המגן, אבל ייתכן כי בימים הקרובים הוא יחליט שעדיף לו לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת באירופה, אם יהיה בטוח שבמדיה יהיה לו סיכוי גדול יותר לשחק בקביעות. באירופה יש עוד כמה ליגות שהחלון בהן פתוח, כמו הליגה הישראלית, וגם העברה בתוך יוון אפשרית מאחר שגם שם החלון פתוח.

בכל אופן, ליידנר רחוק מלהיות שפוף. מעבר לחוויה החדשה שהוא חווה בליגה היוונית ובמדינה חדשה, הוא מתאמן עם הקבוצה באופן קבוע, משותף במשחקי האימון שלה וגם משלים דקות משחק באולימפיאקוס ב' בשל הבעיות הבירוקרטיות הזמניות, ולפחות בשלב הזה הוא מרוצה מאוד מהצעד שעשה - וזה עוד לפני השדרוג הכספי העצום שקיבל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בנבחרות ישראל בונים עליו. ליידנר/אודי ציטיאט

בנבחרת ישראל היו שמחים אם ליידנר היה משותף בקביעות במדי אולימפיאקוס, אבל מעמדו הנוכחי וגם אם ימשיך רק להתאמן, לא יפגע בו בנבחרת והוא יוזמן לסגל הבוגרת מול אלבניה לקראת המשחק ב-24 בחודש בליגת האומות. מיד לאחר מכן ישחק ליידנר מול אירלנד הצעירה בפלייאוף יורו הצעירות. הכדורגל הישראלי לא משופע במגנים שמאליים מובילים והישראלי אמור לשחק גם בבוגרים וגם בצעירה תוך שלושה ימים בשני משחקים מאוד מכריעים וקובעים לשתי הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully