וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאל מדריד לעמדה של דורון ליידנר: מרסלו חתם באולימפיאקוס

המגן הברזילאי הצטרף לאלופת יוון בחוזה לעונה אחת, הישראלי שממתין לדרכון רומני כדי להירשם בסגל ייצטרך להילחם על מקומו

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

דורון ליידנר לא חשב שכך ייראה מעברו מהפועל תל אביב לאולימפיאקוס. המגן השמאלי נרכש על ידי אלופת יוון הקיץ ובעקבות בעיות בירוקרטיות שנוגעות להוצאת הדרכון הרומני שלו עדיין לא נכלל בסגל של האדומים, אבל כעת גם הונחת שחקן נוסף על העמדה שלו - ועוד אחד בכיר במיוחד, כי מדובר במרסלו, מי שעזב את ריאל מדריד הקיץ לאחר שנים רבות במועדון והלילה (בין שישי לשבת) הוצג באולימפיאקוס.

פאלרמו הייתה האחרונה שהתעניינה בשירותיו של ליידנר, אולם המו"מ להעבירו לקבוצה מליגת המשנה האיטלקית לא צלח. כל עוד ליידנר לא יקבל את הדרכון הרומני בקרוב, הוא לא יירשם למשחקי אולימפיאקוס, שהראתה בהחתמת מרסלו כי אין בכוונתה לחכות ל ישראלי.

מרסלו בן ה-34 היה מועמד למספר קבוצות בכירות ביבשת ושלשום עוד נכתב באנגליה ובספרד כי הוא בדרכו ללסטר סיטי, אבל בסופו של דבר זו אלופת יוון ששמה עליו את ידיה וצירפה אותו בחוזה לעונה אחת. כזכור, בעקבות ה-4:0 המשפיל שספגה ממכבי חיפה, אולימפיאקוס תשחק העונה רק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מרסלו עזב הקיץ את ריאל מדריד אחרי 15 שנה במועדון, ולמעשה אולימפיאקוס תהיה קבוצתו השלישית בלבד הקריירה אחרי פלומיננזה שבה גדל והבלאנקוס. עם ריאל מדריד הוא זכה בכל תואר אפשרי, כולל שש אליפויות וחמש פעמים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully