וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורזינגיס החמיא לאבדיה, גם בארה"ב התלהבו מהמופע הנהדר

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 18:16

"בראבו דני!" צייץ חברו של הישראלי לוושינגטון. העיתונאים האמריקאים החמיאו, בפינלנד הודו: "מארקנן מצוין, דני היה אלוהי"

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

דני אבדיה התייצב ליורובאסקט הראשון שלו עם לא מעט לחץ על הכתפיים. ההכנה לא היתה אידיאלית - שני הפסדים במוקדמות אליפות העולם, קורונה שהחלישה אותו, ולא מעט רחשים וביקורות. היום (שישי) ענה שחקן וושינגטון לכל הביקורות הללו, כשסיפק הצגה אישית מופלאה בשני צידי המגרש וסחף את נבחרת ישראל ל-87:89 על פינלנד אחרי הארכה. השורה הסטטיסטית של אבדיה לא שגרתית עבור שחקן ישראלי: 23 נקודות, 15 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חסימות (31 נקודות מדד). לא פחות חשוב, על אף שמנגד לאורי מארקנן קלע 33 נקודות, סיפק אבדיה הגנה מצוינת על כוכב ה-NBA, בעיקר ברגעי ההכרעה.

ההצגה של משכה תשומת לב גם ברחבי היבשת ומעבר לים. "בראבו דני!" צייץ כוכב נבחרת ליטא קריסטאפס פורזינגיס, חברו של אבדיה לוויזארדס.

"דני אבדיה היה השחקן הטוב ביותר על הפרקט", צייץ העיתונאי האמריקאי קית' סמית'. "הוא עושה הכל מהכל ונראה שיש לו הרבה ביטחון. אני נרגש מאוד לראות מה יעשה בעונתו השלישית ב-NBA. הדו-קרב בינו ובין מארקנן היה דרך נחמדה מאוד לפתוח את יום שישי".

העיתונאי הסרבי איגור צ'ורקוביץ' צייץ: "ראיתי את דני באליפות אירופה לעתודה ב-2019 והתרשמתי מההגנה שלו. כעת, ביורובאסקט, אני שוב מתרשם מכמה הוא מצפה לאתגרים ההגנתיים". העיתונאי היווני כריסטוף צלטאס הוסיף: "עוד עדות לשיפור של דני. במאני טיים הוא קיבל את ההחלטות הנכונות עבור הנבחרת שלו, יצר לעצמו זריקה וקלע את הסל הכי חשוב במשחק. הוא מוכיח שהוא קלאץ'".

העיתונאי הפיני לאורי לטינן צייץ: "ישראל ניצחה בצדק. מארקנן היה מצוין, אבל אבדיה היה אלוהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully