וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושאל הנצחי של פ.ס.וו ימצא בית? לוקאסן "רודף אחרי ערן זהבי"

הבלם המיועד של מכבי תל אביב הגיע לאיינדהובן כהבטחה, אבל פציעות וחוסר יציבות הוציאו אותו למסע נדודים. בישראל זה יכול להיראות אחרת?

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

אחרי תקופה ממושכת של חיפושים בשוק, ייתכן שמכבי תל אביב סוף סוף שמה יד על בלם. הצהובים מנהלים משא ומתן מתקדם עם הבלם ההולנדי דריק לוקאסן (27), אותו פ.ס.וו איינדהובן מעוניינת למכור ולפי הדיווחים בהולנד "מוכנה להתגמש מאוד במחיר".

לוקאסן הפך בשנים האחרונות למעין בדיחה בקרב אוהדי פ.ס.וו, בעקבות הריטואל החוזר כמעט מדי קיץ: הוא פותח את האימונים עם הקבוצה, אבל די מהר מושאל לקבוצה אחרת. לוקאסן נחשב ל"מושאל נצחי" בהולנד ובשנים האחרונות עבר בין תחנות בגרמניה (הרטה ברלין), בלגיה (אנדרלכט) וטורקיה (קסימפאשה ופתיח קראגומרוק).

זו לא הייתה התוכנית לגביו כשנרכש בקיץ 2017 מאלקמאר תמורת למעלה מ-5 מיליון יורו, ויועד להפוך לבלם מוביל במועדון. אלא שלוקאסן סבל מפציעות רבות, לא מצא מקום של קבע בהרכב ובעיקר לא הצליח לנצל את האיכויות הפיזיות המרשימות שלו, שהיו הסיבה העיקרית לכך שסומן על ידי מועדון הפאר.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן דריק לוקאסן. Jeroen Meuwsen/Orange Pictures/BSR Agency, GettyImages
הבטחה לא ממומשת. לוקאסן/GettyImages, Jeroen Meuwsen/Orange Pictures/BSR Agency

בעונתו הראשונה בקבוצה הוא קיבל הזדמנויות לסירוגין מהמאמן דאז פיליפ קוקו, אבל מעמדו הלך וירד. דווקא בקיץ האחרון נראה היה שפ.ס.וו תחרוג ממנהגה ולא תשאיל אותו. המאמן החדש רוד ואן ניסטלרוי היה במצוקת בלמים בשל פציעות של שחקנים אחרים, והביע שביעות רצון מהשיפור ביכולותיו והמאמץ שהוא משקיע באימונים.

אבל בסופו של דבר הפצועים חזרו, ופ.ס.וו החליטה לשנות כיוון. כעת היא מקווה למכור את לוקאסן באופן סופי, ומכבי תל אביב נראית כמו המועמדת המובילה. לוקאסן קיבל הצעות מיוון וצרפת, ולפני פחות מחודש דווח בצרפת שהוא נמצא על הכוונת של ליל ומונאקו. אבל אף אחת מהצעות לא הבשילה למשא ומתן של ממש, וכעת הוא עשוי להגיע למכבי תל אביב.

"האיש ועסקת ה-5.5 מיליון רודף אחרי ערן זהבי", כתבו אמש בתקשורת ההולנדית, "השידוך בין פ.ס.וו ללוקאסן לא היה משמח במיוחד לשני הצדדים. הוא מעולם לא הצליח לעמוד בציפיות". ללוקאסן יש עבר מעט מטריד של פציעות. בעונה שעברה בטורקיה הוא החמיץ 16 משחקים בשל "פציעה לא ידועה", ובעבר נעדר תקופות ממושכות בשל פציעות בברך ובקרסוליים. האם במכבי תל אביב זה יכול להיראות אחרת?

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully