וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח מרוצה: "יש לנו 11 שחקנים שנלחמים אחד עבור השני"

מנג'ר יונייטד רואה מקום לשיפור אחרי ה-0:1 על לסטר ("צריכים להיות יותר אכזריים") ויודע: "ארסנל היא המבחן הרציני שלנו"

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

לראשונה מאז דצמבר 2021, הצליחה מנצ'סטר יונייטד לחבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ולפתע אף אחד כבר לא זוכר את פתיחת העונה המסויטת של אריק טן האח ושחקניו. השדים האדומים העמיקו אמש (חמישי) את המשבר של לסטר עם 0:1, וכעת הכל ערוך ומוכן לקרב הגדול מול ארסנל ביום ראשון הקרוב.

עדיין ללא אנטוני, וכשכריסטיאנו רונאלדו וקאסמירו שוב מחוץ להרכב, גירדה יונייטד ניצחון בלי להרשים יתר על המידה, אך היא יכולה להיות מרוצה מכך שלא ספגה זה משחק שני ברציפות. "זה היה שער קבוצתי נהדר ואני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות הללו", אמר כובש השער ג'יידון סאנצ'ו. "אני מכיר את השחקנים האלה הרבה יותר טוב אחרי שהחמצתי את טרום-העונה בעונה שעברה. קיווינו לפתוח את העונה הזו טוב יותר, אבל שני ההפסדים העירו אותנו. אני שמח שהשגנו ניצחון שלישי".

"אנחנו יכולים להיות מסוכנים יותר בהתקפות מעבר", התעקש טן האח. "היו לנו הרבה שטחים במחצית השנייה, אבל לא ניצלנו אותם. היינו צריכים להבקיע שער שני, אבל זה צעד קדימה. אנחנו מרוצים, ושוב ראינו רוח קבוצתית טובה ו-11 שחקנים שנלחמים אחד עבור השני. עדיין צריך להיות יותר אכזריים, יש מקום לשיפור. יש לנו 11 שחקנים שעושים הגנה והתקפה ביחד, אתם רואים לאן אנחנו מסוגלים להגיע". כשנשאל האם אנטוני ישחק נגד ארסנל, השיב: "נראה ביום ראשון. זה הולך להיות המבחן הרציני עבורנו ואנחנו מחכים לו, במשחק הזה נראה איפה אנחנו. כמובן שאני שמח מאוד מההחתמה של אנטוני. הוא יביא איתו ברק, יצירתיות, רוח לחימה, ואנחנו זקוקים לעוד כישרון בהתקפה".

דויד דה חאה שמר על רשת נקייה בפעם ה-133 בליגה - הכי הרבה בתולדות המועדון בפרמיירליג. בכך עקף את טים האוורד ואדווין ואן דר סאר, שעשו זאת 132 פעמים כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מנגד, השועלים סופרים הפסד ליגה רביעי ברציפות לראשונה מאז פברואר 2017, וחווים את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלהם מאז 1994. "היינו חסרי מזל עם ההפסד הזה", טען ברנדן רוג'רס. "השחקנים נתנו הכל. זו פתיחה רעה מאוד לעונה ואני לא מתכוון להתחבא, זו אחריות שלי. עם כל הכבוד הגדול שיש, הקבוצה לא קיבלה את העזרה שהיא זקוקה לה במהלך חלון ההעברות, חסרה לנו איכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully