וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלישי ברצף: סאנצ'ו כבש, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בלסטר

השדים האדומים השיגו לראשונה מאז דצמבר 2021 שלושה ניצחונות פרמיירליג רצופים, בעוד השועלים עמוק במקום האחרון. רונאלדו רק עלה מהספסל וכמעט הבקיע במספרת. איטליה: 1:3 לאטאלנטה על טורינו, שלושער לקופמיינרס

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

המחזור החמישי בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם בשורה מאוד מעודדת עבור השדים האדומים: מנצ'סטר יונייטד ניצחה שלושה משחקי ליגה רצופים לראשונה זה קרוב לשנה, מאז דצמבר 2021. זה קרה בזכות שער יחיד של ג'יידון סאנצ'ו באצטדיון "קינג פאוור", שער שהותיר את לסטר במקום האחרון בליגה עם נקודה בודדת במאזנה, ובעיקר מצליח להשכיח את הפתיחה העגומה של אריק טן האח שהחל את דרכו בממלכה עם 2:1 ביתי מול ברייטון ו-4:0 מביך לברנטפורד.

ברונו פרננדש, ג'יידון סאנצ'ו, מרכוס רשפורד, שחקני מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
השלישייה שמובילה את יונייטד. פרנדש, סאנצ'ו ורשפורד/GettyImages, Michael Regan

טן האח שמר גם הערב על ההרכב שניצח את ליברפול וסאות'המפטון, כך שכריסטיאנו רונאלדו שוב עלה מהספסל ל-23 הדקות האחרונות וכמעט כבש במספרת. כש-CR7 נכנס יונייטד כבר הובילה, אחרי שבדקה ה-23 הובקע השער היחיד במשחק - טעויות בהגנת לסטר אפשרו לברונו פרננדש להכניס כדור חד למרכוס רשפורד, האחרון מסר בנגיעה לג'יידון סאנצ'ו והוא עבר את השוער דני וורד וגלגל לרשת את שער הניצחון. קאסמירו רק עלה מהספסל במחצית השנייה, אבל לא מן הנמנע שיפתח לראשונה בעוד שלושה ימים כאשר יונייטד תארח את ארסנל.

לסטר ספגה את הפסדה הרביעי ברציפות וזה קורה לה לראשונה מאז פברואר 2017, וזאת למרות שלהרכב חזרו היום שניים מהכוכבים, ג'יימס מדיסון ויורי טילמנס שנראה שלא יעזוב גם בחלון ההעברות הנוכחי. זה גם היה הפסד ראשון של לסטר ליונייטד אחרי ארבעה מפגשים רצופים בין הקבוצות.

* המחזור הרביעי בליגה האיטלקית הושלם הערב ובמוקד ניצחונה של אטלנטה 1:3 על טורינו. טון קופמיינרס הבקיע שלושער עם שערים - שני פנדלים בדקות 47 ו-84 ובין לבין כבש בדקה ה-47, ניקולה לאשיץ' רק צימק לזכות טורינו בדקה ה-77. במשחק נוסף, בולוניה וסלרניטנה נפרדו ב-1:1 - מרקו ארנאוטוביץ' העלה את המקומיים ליתרון בפנדל בדקה ה-52, בולאיה דיה רשם שוויון דרמטי בדקה ה-88.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סאנצ'ו עובר את וורד וכובש/רויטרס
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השדים האדומים נכנסים לעניינים/רויטרס

משחקי המחזור השישי בפרמיירליג:

אברטון - ליברפול (שבת, 14:30)
טוטנהאם - פולהאם (שבת, 17:00)
נוטינגהאם פורסט - בורנמות' (שבת, 17:00)
צ'לסי - ווסטהאם (שבת, 17:00)
ברנטפורד - לידס (שבת, 17:00)
וולבס - סאות'המפטון (שבת, 17:00)
ניוקאסל - קריסטל פאלאס (שבת, 17:00)
אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי (שבת, 19:30)
ברייטון - לסטר (ראשון, 16:00)
מנצ'סטר יונייטד - ארסנל (ראשון, 18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully