וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אקה חתם בסקציה נס ציונה: "מקווה שאעזור לעמוד במטרות"

העולה החדשה מצאה את הבלם הזר שחיפשה. השחקן בן ה-31 מחוף השנהב, ששוחרר מעירוני קרית שמונה בינואר, יחזק את ההגנה של ניר ברקוביץ'

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

סקציה נס ציונה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הבלם סטפן אקה. כבר לפני מספר ימים בדקו אנשי המועדון את האופציה לצרף את השחקן, שהיה צריך לפתור בעיה בירוקרטית מול ביטוח לאומי לאחר שהגיש תביעה בגין הפציעה ממנה סבל עוד בקדנציה שלו בעירוני קרית שמונה.

קרית שמונה הייתה קבוצתו האחרונה של אקה, יליד חוף השנהב בן ה-31, שבחודש ינואר האחרון שוחרר על ידי הצפוניים אחרי חצי עונה בגלל פציעה קשה, משמע שבשבעת החודשים האחרונים לא הייתה לו קבוצה. לפני כן שיחק הבלם בקראיובה, הקבוצה שהדיחה הפועל באר שבע פלייאוף הקונפרנס ליג, עמה זכה אקה בגביע הרומני. בנוסף, הרכש הטרי של נס ציונה עבר גם באיטליה ובטורקיה.

בקבוצה הביעו את שביעות רצונם מהבאתו של אקה. ראשי המועדון עשו מאמצים גדולים בימים האחרונים, כדי להסדיר את כניסתו של הבלם לארץ ואם יספיק להתאמן עם הקבוצה במהלך סוף השבוע, הוא אף עשוי לקחת חלק במשחק הליגה הקרוב, נגד בית"ר ירושלים, ביום ראשון.

שחקן עירוני קרית שמונה, סטפן אקה. מאור אלקסלסי
מצא קבוצה חדשה. סטפן אקה בקרית שמונה/מאור אלקסלסי

הכתומים הציבו לעצמם מטרה לחזק את מרכז ההגנה אחרי שרשמו תוצאות לא מספיק טובות בפתיחת העונה, בדמות הפסדים 2:0 לקרית שמונה ו-1:0 למ.ס. אשדוד. "שמח להיות בנס ציונה, מודה למועדון על ההזדמנות ומקווה שאוכל לעזור לקבוצה לעמוד במטרות. לא יכול לחכות כבר לחזור למגרש אחרי הרבה זמן", אמר אקה אחרי החתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully