וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנס ציונה מנסים לפתור את סוגיית אקה, גם אורי דהן הוזכר כמועמד

28.8.2022 / 11:16

העולה החדשה מעדיפה לחזק את ההגנה בבלם זר, אך גם שחקן מכבי חיפה על הפרק. חלאיילה מועמד לחיזוק ההתקפה, כחילה התבקש לחפש קבוצה

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

סקציה נס ציונה אמנם נראתה אמש (שבת) טוב יותר מאשר במחזור הפתיחה, אך גם במשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד לא הצליחה הקבוצה של ניר ברקוביץ' לנצל את מצבי ההבקעה שלה ולמצוא את הרשת, והפסידה 1:0 בעקבות שער של ננאד צבטקוביץ'.

מאמן העולה החדשה ביצע מיני-מהפכה בהרכב והחליט לספסל את נס זמיר ואלמוג בוזגלו, אבל גם זה לא עזר לנס ציונה להשיג נקודות ראשונות העונה. ראשי המועדון, ביחד עם ברקוביץ', ינסו לצרף שחקני חיזוק בחודש שנותר עד לסגירת חלון ההעברות, כאשר המטרה העיקרית היא למצוא בלם זר שישדרג את חוליית ההגנה שלא מציגה טובה מספיק לליגת העל עד כה.

בקבוצה בודקים שוב את אופציית צירופו של הבלם סטפן אקה ומנסים לפתור בעיה בירוקרטית שיש לבלם מול ביטוח לאומי, לאחר שהגיש תביעה בגין הפציעה ממנה סבל עוד בקדנציה הקודמת שלו בקרית שמונה.

גם שמו של אורי דהן, שלא זוכה לדקות במכבי חיפה, הוזכר ברשימת המועמדים של הסקציה, אך כאמור העדיפות היא להחתים זר בעמדת הבלם. שחקן שנמצא על הפרק בנוגע לחיזוק החלק הקדמי הוא אוסמה חלאיילה, שקיבל הודעה ממכבי תל אביב על כך שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

טל כחילה, סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
לא בתכניות. טל כחילה/אודי ציטיאט

שחקן שכבר ישנו במרכז ההגנה של הכתומים, טל כחילה שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, שוב לא נכלל בסגל במשחק באשדוד - אך הפעם זה נבע מפציעה בברכו. בנס ציונה הבהירו לכחילה כי הוא לא נמצא בתכניות המקצועיות ורשאי למצוא קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully