וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק נחת בישראל. מכבי חיפה פרסמה אזהרה לאוהדיה

1.9.2022 / 8:26

הסנגלי בן ה-30 ישלים את מצבת הזרים. הירוקים מודאגים מספסרות בכרטיסים לליגת האלופות. רז מאיר יירשם לליגת האלופות?

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

הבלם הסנגלי, עבדולאי סק, נחת בישראל ויחתום במכבי חיפה. סק בן ה-30 סגר את כל תנאיו לקראת ההגעה מאנטוורפן וקיבל אישור לעלות על טיסה לישראל אחרי שאתמול עלי מוחמד קיבל באופן רשמי תעודת תושב ארעי - מה שפינה עמדה של זר. סק יעבור היום בדיקות רפואיות, יחתחום על חוזהו ויירשם בסגל לליגת האלופות. הוא יחבור לדילן בטובינסיקה שחתם אתמול.

במקביל, בחיפה ממשיכים במאמצים לצרף את עדן שמיר לקבוצה עד מחר כדי לרשום גם אותו לליגת האלופות. אם קשר סטנדרד ליאז' לא יספיק לחתום עד יום שישי, האלופה תמשיך במגעים במטרה לצרף אותו עד תום חלון ההעברות בליגת העל, כשאז הוא יוכל לשחק רק במפעלים המקומיים.

היום יערוך רז מאיר משחק אימון ביחד עם קבוצת הנוער כאשר בצוות המקצועי יעקבו אחר המשחק ואחר הכושר בו הוא נמצא. אם בצוות המקצועי יבינו שמאיר חוזר לפעילות ויוכל ליטול חלק במשחקי ליגת האלופות הוא עשוי להירשם על חשבון אחד השחקנים האחרים למשחקי ליגת האלופות.

כזכור בעקבות החתימה של שני הבלמים הזרים ישנם 27 שחקנים מעל גיל 21 בסגל של הירוקים בעוד שניתן לרשום רק 25. בשלב זה הנטייה היא להשאיר מחוץ לרשימה את אורי דהן ובן שהר, אבל אם יתברר שמאיר לא מוכן, אחד מהם עשוי בכל זאת להירשם. החתמה של עדן שמיר כמובן תצריך מהירוקים להשאיר שלושה שחקנים בחוץ.

עבדולאי סק שחקן אנטוורפן. TOM GOYVAERTS/BELGA MAG/AFP, GettyImages
בקרוב בירוק. סק/GettyImages, TOM GOYVAERTS/BELGA MAG/AFP

היום תיפתח מכירת המנויים לשלושת משחקי הבית לליגת האלופות כשרק מנויי הבית יוכלו לרכוש מנויים בעוד שיתר הכרטיסים יוקצו למחזיקי כרטיס המועדון של חיפה - גרין פלוס. במכבי חיפה חוששים מספסרות בכרטיסים ופרסמו הבהרה לפיה מי שייתפס מספסר, ייחסם לו המנוי.

ברשתות החברתיות יש בימים האחרונים אנשים שמציעים אלפי שקלים עבור כרטיסים כאשר גם מנויים זכו לבקשות אישיות והצעות שמגיעות עד 9,000 שקל. "אנחנו עוקבים אחר הנעשה ברשתות החבריות", כתבו בהודעה לאוהדים, "ככל שיימצאו אוהדים שיעשו שימוש אסור בזכאותם אנו נקפיא/נבטל את המנויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully