וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מעמד התושבות: מכבי חיפה תוכל לרשום את עלי מוחמד כישראלי

31.8.2022 / 17:33

לאלופה התפנה מקום לזר נוסף בליגה ובליגת האלופות. הקשר: "משפחתי ואני מרגישים שישראל זה הבית שלנו. מודה לשרים שטיפלו ולרשות האוכלוסין, שהבינו שאנחנו באמת רוצים להיות חלק מהמדינה"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

יומיים לפני סגירת מועד הרישום לליגת האלופות, מכבי חיפה קיבלה את הבשורה המיוחלת: מעמד התושבות של עלי מוחמד הוסדר באופן סופי ורשמי, משמע שהקשר הפך לתושב ארעי במדינה ויוכל להירשם כישראלי לכל דבר הן בליגה והן באירופה, מה שיפנה לירוקים משבצת של זר בסגל.

כזכור, כבר לפני שישה ימים הכריזה שרת הפנים איילת שקד על הנחייתה להסדיר את מעמד התושבות של מוחמד, שמשחק בישראל מאז שנת 2015.

עלי מוחמד אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "זהו יום מיוחד עבורי ועבור משפחתי. אנחנו נמצאים כאן שבע שנים ומרגישים שישראל זה הבית שלנו. חשוב לי מאוד להודות לשרים שטיפלו, איילת שקד וחילי טרופר, ולרשות האוכלוסין שהבינו שאנחנו באמת רוצים להיות חלק מהמדינה הזאת ואנחנו שמחים שקיבלו אותנו".

עלי מוחמד עם זוגתו ועם עו"ד ליאת שטיינברג-חרלמפ. מכבי חיפה, אתר רשמי
תושב ארעי במדינת ישראל. עלי מוחמד עם אשתו ועם עו"ד שטיינברג-חרלמפ/אתר רשמי, מכבי חיפה

עו"ד ליאת שטיינברג-חרלמפ, שמתמחה בענייני הגירה ואזרחות וייצגה את מוחמד ומכבי חיפה בהליך האזרוח, לאחר שטיפלה בעבר בהליכים זהים של ג'וש כהן, טימותי מוזי ושחקנים זרים נוספים, אמרה: "ראשית, אני מבקשת להודות לכל הגורמים האחראיים במשרד הפנים, רשות האוכלוסין ומשרד שר הספורט, במיוחד לשרה איילת שקד אשר קיבלה את בקשתנו למעמד בישראל עבור עלי מוחמד. זו החלטה צודקת והוגנת שהגיעה לאחר תהליך משפטי מסודר. עלי הינו אדם מיוחד אשר בשבע שנות מגוריו בישראל הפך לאחד מאיתנו, בנותיו נולדו בישראל והשפה העברית שגורה בפיו. בנימה אישית, אני מאוד מתרגשת. כעו"ד דין ותיקה לענייני הגירה ואזרחות אני מטפלת באלפי תיקים, התיק של עלי מיוחד ומרגש מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully