וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בישל לניימאר ואמבפה, פריז סן ז'רמן טיילה בטולוז

הברזילאי האריך את רצף הכיבושים לשישה משחקים, הצרפתי וברנאט השלימו ל-0:3. מארסיי ולאנס צמודות לאלופה בפסגה הצרפתית

אחרי שאיבדה ביום ראשון את המאזן המושלם, פריז סן ז'רמן הביסה הערב (רביעי) 0:3 בחוץ את טולוז במסגרת המחזור החמישי בליגה הצרפתית. מארסיי גברה 0:1 על קלרמון, גם לאנס עם 13 נקודות אחרי 2:5 מרשים על לוריין. ליון ניצחה 1:2 את אוקזר, ניס ניצחה באותה תוצאה בליל ואילו מונאקו הופתעה בביתה על ידי טרואה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כבש בבלומפילד ובכל חמשת מחזורי הליגה. ניימאר/רויטרס

טולוז - פריז סן ז'רמן 3:0

שבועיים לפני הביקור שלה בחיפה וביום בו היא פעילה מאוד בחלון ההעברות, אלופת צרפת חזרה למסלול הניצחונות על חשבון העולה החדשה. כריסטוף גאלטייה ביצע שלושה שינויים בהרכב לעומת ה-1:1 מול מונאקו, כאשר ויטיניה חזר מצהובים ונורדי מוקיאלה ודנילו פריירה החליפו את אשרף חכימי ופרסנל קימפמבה. פ.ס.ז' פתחה טוב ונעצרה כמה פעמים אצל מקסים דופה, עד שליאונל מסי בישל לניימאר בדקה ה-37. הברזילאי כבש צמד באלוף האלופים בבלומפילד ומצא את הרשת גם בכל משחקי הליגה עד כה. דופה מנע ממסי לכבוש בעצמו, אז הארגנטינאי הוסיף עוד בישול, הפעם לקיליאן אמבפה שהבקיע את החמישי שלו בליגה וממשיך במרדף אחר ניימאר (מלך השערים עם שבעה). חואן ברנאט חתם בתוספת הזמן ופ.ס.ז' במקום הראשון.

דקה 37: גול! אחרי לא מעט הזדמנויות, וראטי בנה את המהלך, אמבפה הסיט למסי וזה הכניס לניימאר שבעט פנימה. השער נפסל תחילה, אך ה-VAR קבע כי לא היה נבדל. משחק שישי ברציפות שהברזילאי כובש, 0:1 לפ.ס.ז'.

דקה 50: גול! רגע אחרי שהשוער דופה הוציא לו כדור חופשי מהחיבורים, מסי זרק ברחבה מגן אחד, הטעה אחר ואז השאיר לאמבפה שבעט שטוח אל הרשת. 0:2 לפריז סן ז'רמן.

דקה 90+1: גול! אמבפה בעט לקורה מ-17 מטרים, הכדור פגע בשוער וממנו הגיע לרגלי המחליף ברנאט שהפציץ פנימה.

קיליאן אמבפה עם ליאונל מסי שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
יודע למי להודות. קיליאן אמבפה עם ליאונל מסי/רויטרס

מארסיי - קלרמון 0:1

הקהל בסטאד ולודרום ראה ניצחון בית שלישי ברציפות ומארסיי ממשיכה להיות צמודה לפריז סן ז'רמן. אחרי קורות של ולנטן רונז'ייה ונונו טבארס במחצית הראשונה, המארחת השיגה את מבוקשה עם קרן של דימיטרי פאייה שמצאה את הראש של פאפ גיי בדקה ה-49. קלרמון אפילו לא איימה על השער של פאו לופס.

פאפ גיי שחקן מארסיי כובש בנגיחה מול קלרמון. רויטרס
נגיחה אחת הספיקה למארסיי. פאפ גיי כובש/רויטרס

ליון - אוקזר 1:2

החבורה של פטר בוס הסתדרה גם ללא לוקאס פאקטה שנמכר לווסטהאם ובמאזנה כעת 10 נקודות מארבעה משחקים (תשלים בשבוע הבא את המשחק החסר מול לוריין). קרל טוקו אקמבי היה איש המשחק של ליון, עם הכנה לטטה בדקה ה-29 ושער משלו בדקה ה-73. מתיאס אוטרה רק צימק במתפרצת בדקה ה-81.

קרל טוקו אקמבי שחקן ליון חוגג שער. OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP, GettyImages
ליון עדיין בלתי מנוצחת. קרל טוקו אקמבי חוגג/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP

ליל - ניס 2:1

שנה אחרי ה-0:4, ניס שוב חגגה בסטאד פייר מורואה והתאוששה מהתבוסה הביתית בדרבי מול מארסיי. ג'ונתן במבה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-19, אבל אנדי דלור איזן בפנדל בדקה ה-22 ואחרי שבע דקות קיבלה ניס עוד פנדל ובו התכבד ניקולא פפה שחגג שער בכורה דווקא מול האקסית.

שחקני ניס חוגגים עם ניקולא פפה (מספר 29). DENIS CHARLET / AFP, GettyImages
ניצח את האקסית. ניקולא פפה/GettyImages, DENIS CHARLET / AFP

משחקים נוספים

לאנס - לוריין 2:5
ללאנס: פלוריאן סוטוקה (24 ו-77), ווסלי סעיד (28), סאליס עבדול סאמד (57), לואיס אופנדה (86). ללוריין: טרם מופי (41 ו-50)

ראן - ברסט 1:3
לראן: ג'ו רודון (53), מרטן טרייה (89), דזירה דואה (90+1). לברסט: פרנק הונורא (57)

מונאקו - טרואה 4:2
למונאקו: גיז'רמו מריפאן (10) שגם הורחק (44), יוסוף פופאנה (63). לטרואה: פלוריאן טארדיו (22 בפנדל), ווילסון אודובר (45+3), מאמה באלדה (48), יואן סאלמייה (78)

אנז'ה - ריימס 4:2
לאנז'ה: סופיאן בופאל (59 בפנדל), אדריאן הונו (67). לריימס: מרשל מונטסי (23), ג'וניה איטו (45), פולארין באלוגון (70 בפנדל), אלכסי פליפס (90)

מונפלייה - אז'קסיו 0:2
למונפלייה: ארנו נורדן (28), אלי ווהי (77)

שטרסבורג - נאנט 1:1
לשטרסבורג: חביב דיאלו (28). לנאנט: מוסטפה מוחמד (85)

המחזור השישי ייצא לדרך בשבת עם שלושה משחקים, כאשר פריז סן ז'רמן תתארח בנאנט שלושה ימים לפני המפגש עם יובנטוס בבית ח' של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully