וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן מאטוביץ' יגיש בקשה מחודשת למתן תושבות לו ולבנו

31.8.2022 / 14:10

עוזר מאמן בני סכנין, שפנייתו הקודמת לשרה שקד נדחתה למרות המלצות משר הספורט וראשי ענף הטניס בו מככב מילאן בן ה-15, מצפה לקבל אזרחות: "דושאן דובר עברית שוטפת, אוהב את ישראל, חי כאן כעשור עם משפחתו ותורם לקהילה ולחברה", אישר עו"ד ורשה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

אחרי שבקשת האזרוח שלו נדחתה על ידי שרת הפנים איילת שקד לפני מספר חודשים, ולנוכח האישור הצפוי לעלי מוחמד, הבקשה של אנריק סבוריט והכוונה לנסות לאזרח גם את יוג'ין אנסה, יגיש עוזר מאמן בני סכנין, דושאן מאטוביץ', בקשה מחודשת למתן תושבות לו ולבנו מילאן, באמצעות עורך הדין תומר ורשה.

מאטוביץ' הגיע לישראל בקיץ 2011 כשחתם בעירוני קרית שמונה, איתה גם זכה באליפות היסטורית. מהצפון עבר לבית"ר ירושלים והמשיך גם להפועל כפר סבא, אולם בשנת 2018 עזב את ישראל לתקופה של כמה חודשים בלבד. לאחר כעשור בישראל, מאטוביץ' הגיש בקשה למתן תושבות לו ולבנו, אלא שזו נדחתה על ידי שרת הפנים איילת שקד בטענה שחלק מבני המשפחה לא מתגוררים בארץ.

כעת, בבקשה החדשה שיגיש היום מאטוביץ', יודגש שהבקשה הקודמת הוגשה בתקופת קורונה, כאשר חלק מבני המשפחה היו ביחד עם מילאן מחוץ לארץ בשל השתתפותו בטורנירי טניס מסביב לעולם, ולא בשל טעמים אחרים, וכל את בזמן שדושאן נמצא בארץ ועובד בצורה מסודרת.

מאמן בני סכנין חיים סילבס עם דושאן מאטוביץ'. מאור אלקסלסי
בקשה נוספת תוגש היום. מאטוביץ' עם חיים סילבס/מאור אלקסלסי

מילאן הצעיר, בנו של עוזר מאמן בני סכנין, נחשב לעילוי לגילו בענף הטניס. מאטוביץ' בן ה-15 מוגדר על ידי מומחי טניס כמי שלו פוטנציאל לשחק ברמות הגבוהות ביותר בעולם. לכן, לבקשה המקורית צורפה המלצה משר התרבות והספורט חילי טרופר להעניק מתן התושבות לדושאן ולמילאן, אשר מאוד רוצה לייצג את ישראל בעולם בתחרויות טניס, כשגם ראשי הענף בישראל הגדירו את מילאן כ"דג'וקוביץ' הבא". יש לציין שמילאן הגיע לישראל בתור ילד קטן ולמעשה גדל כישראלי לכל דבר בשל העובדה שהמשפחה חיה בארץ מעל עשור.

עורך הדין תומר ורשה אישר את הידיעה ומסר לוואלה! ספורט: "העיתוי הנוכחי הביא אותנו לבצע פנייה מחודשת לשרת הפנים, למתן מעמד תושב לכוכב הכדורגל דושאן מאטוביץ' ומשפחתו, לרבות בנו הטניסאי המבטיח מילאן בן ה-15. דושאן מטוביץ' הוא מבכירי הכדורגלנים הזרים בישראל. תרומתו לענף אינה מוטלת בספק, כמי שהביא אליפות היסטורית לקריית שמונה, מי שכיכב כקפטן הזר של בית"ר ירושלים, מי ששיחק בשורה של קבוצות כדורגל בארץ וכיום עוזר מאמן בדרכו לקריירת אימון משגשגת. דושאן דובר עברית שוטפת, אוהב את ישראל, חי כאן כעשר שנים עם משפחתו, ותורם לקהילה ולחברה בארץ במגוון דרכים, רבות לשחקני הנוער והנערים. הבן מילאן הוא עתיד הטניס הישראלי ובכירי התחום צופים שהוא יתברג בצמרת העולמית ויביא הרבה כבוד למדינת ישראל. אם כל אלה לא מספיקים לקבלת תושבות בישראל בשל תרומה לספורט - איני יודע תרומה מהי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עו"ד תומר ורשה. אנטון מיסלאבסקי, אתר רשמי
לצד משפחת מאטוביץ'. עו"ד ורשה/אתר רשמי, אנטון מיסלאבסקי

עוד מסר עו"ד ורשה: "לאחר שהשרה שקד מצאה לתת תושבות לעלי מוחמד, למרות שנות משחק בודדות בישראל, ונתנה גם מעמד למיגל ויטור באותן נסיבות, נתבקשנו ע"י משפחת מטוביץ' לחדש פנייתנו לשרה ואנו סבורים שראוי שהשרה - ברוח תרומתה לספורט הישראלי - תכיר בנקודות הזכות הרבות של המשפחה ותעניק גם לה מעמד, כדי שימשיכו לתרום לספורט בישראל.

אנו משוכנעים שנסיבותיה של משפחת מאטוביץ' עדיפות בהרבה על מקרים אחרים שאושרו ומצפים מהשרה לפעול בשיוויוניות המתבקשת. אין מקום להעדיף מועדון ספורט גדול או קהל אוהדים גדול, אלא יש לבחון הישגים ספורטיביים ותרומה מוכחת ופוטנציאלית למדינת ישראל", סיכם עורך הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully