וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד: "הנחיתי לתת לעלי מוחמד מעמד של תושבות"

25.8.2022 / 12:18

שרת הפנים בישרה על החלטה משמחת למכבי חיפה: הקשר יוגדר כתושב ארעי והאלופה תוכל להחתים זר נוסף במשבצת שלו. "עלי הוא שחקן מצטיין שמסב הרבה מאוד גאווה למדינת ישראל", כתבה חברת הכנסת

קבלת הפנים של מכבי חיפה עם הנחיתה בישראל/צילום: קובי אליהו. עריכה: ליר שפיגל

בשורה משמעותית מאוד למכבי חיפה: שרת הפנים איילת שקד הודיעה היום (חמישי) כי קשר הירוקים עלי מוחמד צפוי להיות מוגדר כתושב ארעי, משמע שיוכל להירשם למסגרות השונות כשחקן ישראלי. "בחודשים האחרונים קיבלתי אינספור פניות מאוהדי הקבוצה מכל רחבי הארץ להסדיר את מעמדו של עלי מוחמד. עלי הוא שחקן מצטיין שמסב הרבה מאוד גאווה לקבוצה ולמדינת ישראל, ולכן הנחיתי את רשות האוכלוסין וההגירה לתת לו מעמד של תושבות בכפוף להצגת המסמכים הנדרשים", כתבה השרה שקד בעמוד הפייסבוק שלה.

כבר בסיום המשחק בו הבטיחה מכבי חיפה את העפלה אל שלב הבתים של ליגת האלופות, הודות לניצחון בסיכום שני המפגשים עם הכוכב האדום בלגרד, כתבה חברת הכנסת: "לכל השואלים לגבי האזרחות של עלי מוחמד, זה בתהליך, בשלב הגשת המסמכים". כעת ניתנה מצדה ההנחיה להשלמת המהלך, ומשיחות בין אנשי המועדון למשרד הפנים ישנה אופטימיות גדולה כי עלי מוחמד יקבל מעמד של תושבע ארעי כבר בשבוע הבא.

מבחינה מקצועית, המהלך יפנה למכבי חיפה משבצת של זר והיא תוכל להתחזק באחד כזה לקראת השתתפותה בליגת האלופות, לצד משחקי ליגת העל כמובן. לאור עזיבתו הצפויה של בוגדן פלאניץ', האלופה כבר החלה לפעול במטרה לצרף בלם זר במקומו, ואת המשבצת שיפנה עלי מוחמד ינסו הירוקים להקדיש לקשר או שחקן כנף.

עלי מוחמד, שנולד בגאנה לאם גנאית ואב ניז'רי, החל את הקריירה המקצוענית בניז'ר ומשחק בנבחרת של אותה מדינה. לישראל הוא הגיע בשנת 2015, אז חתם בבית"ר תל אביב/רמלה. שנה לאחר מכן הוא חתם במכבי נתניה ושיחק בשורותיה עד 2019, כאשר בית"ר ירושלים רכשה 60% מכרטיס השחקן שלו. אשתקד חתם לשלוש עונות במכבי חיפה, זכה עמה באליפות והפך לאחד הברגים המרכזיים בקבוצה של ברק בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully