וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה בירך, שרת הפנים על אזרוח עלי מוחמד: "זה בתהליך"

יאיר לפיד בירך את מכבי חיפה: "אני אוהד מכבי תל אביב, אבל היום מפרגן למכבי אחרת". איילת שקד גילתה: "האזרוח נמצא בשלב הגשת המסמכים". שר הספורט חילי טרופר: "הוכחתם יכולות אדירות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

שחקני מכבי חיפה חגגו ארוכות עם הקהל שהגיע לבלגרד לאחר ה-2:2 הדרמטי הערב (שלישי) עם הכוכב האדום בלגרד שהעלה את הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה השלימה 4:5 בסיכום שני המשחקים על הסרבים ותהיה בפעם השלישית ברציפות בשלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה.

אלכסנר פשיץ' העלה את המארחת ליתרון לאחר טעות של שון גולדברג (27) ובישל למירקו איבניץ' את השני (43). חזיזה החטיא פנדל, דניאל סונדגרן צימק בשער מפתיע (45+5) ושער עצמי של מילאן פאבקוב המחליף בדקה ה-90 סלל את הדרך לחגיגות של בכר ושחקניו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. Srdjan Stevanovic, GettyImages
גם ראש הממשלה התקשר לברך. שחקני מכבי חיפה חוגגים/GettyImages, Srdjan Stevanovic

ראש ממשלת ישראל יאיר לפיד בירך את מכבי חיפה: "‏כולם יודעים שאני אוהד שרוף של מכבי ת"א, אבל היום אני מפרגן למכבי אחרת - חיפה, הבאתם גאווה גדולה לכל אזרחי ישראל. מחזיקים לכם אצבעות בליגת האלופות".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ברכות למכבי חיפה על הישג מדהים ועליה לשלב הבתים בליגת האלופות. הוכחתם על המגרש יכולות אדירות, נחישות, רוח לחימה ומשחק קבוצתי שהביאו להישג מצוין. גאים בכם, תמשיכו להביא כבוד לכדורגל הישראלי!".

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות: "אני רוצה לברך את מועדון הכדורגל של מכבי חיפה, יענקל'ה שחר, ברק בכר וצוותו, השחקנים וכמובן האוהדים על העליה לשלב הבתים של ליגת האלופות. לראשונה מזה 7 שנים לכדורגל המקצועני בישראל ישנו ייצוג בבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. רשמתם הישג היסטורי עם העפלה שלישית למועדון ישראלי לשלב זה והבאתם גאווה לכדורגל הישראלי כולו. מחכה לנו חורף חם ואני בטוח שתמשיכו לגרום לכולנו להנות ממנו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "הישג נפלא לאלופה שלנו, שתהיה חלק מהמפעל היוקרתי ביותר של הכדורגל האירופי הקבוצתי. הראשונה להיות חלק מליגת האלופות עשתה זאת שוב בזכות כדורגל מצוין, אמונה וניהול מופתי. ליגת האלופות יאה לה. ברכות לשחקנים, לצוות המקצועי, לבעלים, לאוהדים ולכדורגל הישראלי כולו, שנהנה מתנופה גדולה. כולי תקווה כי מחר יצליחו גם מכבי ת"א והפועל ב"ש להעפיל לשלב הבתים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרת הפנים איילת שקד על האזרוח של עלי מוחמד. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של איילת שקד/צילום מסך, פייסבוק

שרת הפנים איילת שקד כתבה ברשתות החברתיות: "אלופים אמיתיים לא מוותרים אף פעם! נלחמים עד הדקה ה-90. איזה כבוד הבאתם לנו, זו הרוח הציונית. לכל השואלים לגבי האזרחות של עלי מוחמד, זה בתהליך, בשלב הגשת המסמכים".

בית"ר ירושלים היא קבוצת ליגת העל הראשונה שפרסמה ברכה למכבי חיפה בעקבות העלייה לשלב הבתים: "ברכות למכבי חיפה על ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועל הכבוד שהביאה לכדורגל הישראלי".

מ.ס. אשדוד הצטרפה: "ברכות למכבי חיפה על ההעפלה לשלב הבתים של ליגת אלופות! הענקתם גאווה אדירה לכדורגל הישראלי!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully