וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' נחת בדובאי, מכבי חיפה תבקשו להשאילו עד סוף שלב הבתים

24.8.2022 / 12:10

הבלם נחת בדובאי, הירוקים יפנו לאל אהלי בניסיון אחרון להשאירו עד חלון ההעברות הבא, למרות שהסיכויים נראים קלושים בהתחשב במשכורתו הצפויה - כ-1.5 מיליון יורו לעונה. במקביל מתקיים משא ומתן עם בלם זר שמיועד להיכנס לנעליים שלו

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

מכבי חיפה בניסיון אחרון להשאיר את בוגדן פלאניץ' לפחות עד סוף שלב הבתים. עוד לפני המשחק אתמול (שלישי) נגד הכוכב האדום היה ברור שהבלם הסרבי יערוך את הופעת הפרידה שלו מהירוקים, והוא אף נשאר היום בסרביה ולא המריא לישראל עם שאר הקבוצה, ובמקום זאת נחת בדובאי בשעות אחר הצהריים. יחד עם זאת, בחיפה ינסו מהלך אחרון כדי לנסות להשאירו בקבוצה לעוד כמה חודשים. הירוקים יפנו לאל אהלי מדובאי שעומדת לרכוש אותו ויציעו להפחית מעט מדמי השחרור שעומדים על 1.8 מיליון יורו, ובתמורה פלאניץ' יושאל לחיפה עד תחילת המונדיאל בחודש נובמבר.

בחיפה אף שלחו מסר לשחקן שהופעות טובות בליגת האלופות עשויות להביא לזימון שלו לסגל נבחרת סרביה למונדיאל. בחיפה מודעים לכך שהסיכויים שהצעת הפשרה תתקבל נמוכים, אך נחושים למצות את הניסיונות. לפי דיווחים בסרביה, החוזה שהוצע לבלם בדובאי עומד על 4.5 מיליון יורו לעונה, בחוזה לשלוש שנים - כלומר כ-1.5 מיליון יורו לעונה, כולל בונוסים וסעיפים שונים.

"כרגע הוא נשאר, יש קבוצה שמעוניינת בו", אמר ברק בכר עם הנחיתה בישראל היום. "לצערי יש סעיף יציאה ואין לנו סיי בעניין הזה, אנחנו עדיין מנסים להשאיר אותו, עושים הכל כדי לתת לו את ההצעה הכי טובה. אני לא יודע אם זה יספיק. נחכה ונראה".

הירוקים נמצאים כבר במשך שבוע בחיפושים אחר בלם זר שייכנס לנעליים של פלאניץ'. בכל מקרה, המטרה היא לצרף בלם עד ה-2 בספטמבר.

בוגדן פלאניץ' בדובאי. סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
ניסיון אחרון למצוא מתווה ביניים. פלאניץ'/צילום מסך, סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

הירוקים מחר יוגרלו לשלב הבתים אך כבר כעת מסתמנים שני תאריכים בעייתיים. הראשון יהיה במחזור השליש של שלב הבתים, שאמור להיות משוחק ביום הכיפורים. אופ"א צפויה להקדים או לדחות את המשחק. בעיה נוספת עלולה להתעורר במחזור הנעילה, שעלול ליפול על תאריך הבחירות בישראל - מה שכמובן לא יהווה שיקול עבור אופ"א.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully