וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לאיילת שקד: הסדירי את מעמד התושבות של סבוריט

30.8.2022 / 13:05

אחרי ההתקדמות בהליכי האזרוח של עלי מוחמד, הצהובים משוכנעים שהספרדי ראוי ליחס דומה. אם המהלך יתממש, יתפנה מקום לזר נוסף

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

מכבי תל אביב פנתה בשעה האחרונה לאיילת שקד בבקשה להסדיר את מעמד התושבות של אנריק סבוריט. על רקע ההתקדמות בהליכי האזרוח של עלי מוחמד והבקשה של מכבי חיפה להעניק אזרחות גם למגן השבדי דניאל סונדגרן, פנו הצהובים לשרת הפנים בבקשה להסדיר גם את המעמד של המגן-בלם הספרדי, שנכנס לעונתו החמישית בישראל.

סבוריט שיחק רק בנבחרת הנוער של ספרד, כך שאם יזכה למעמד של תושב קבע, יוכל לקבל זימון לנבחרת ישראל הבוגרת. כמו כן, במקרה כזה יתפנה מקום לזר נוסף עבור מכבי תל אביב.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ראוי כמו עלי מוחמד? אנריק סבוריט/קובי אליהו

סבוריט בן ה-30 גדל בברצלונה, ועשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של אספניול, במדיה שיחק עד גיל 16. לאחר מכן העתיק את מקום מגוריו לוויטוריה עם אמו, והצטרף לקבוצת הנוער של אתלטיק בילבאו. הוא הגיע לקבוצה הבוגרת של בילבאו ולבש את מדיה במשך חמש שנים, עם עצירה קצרה במאיורקה בעונת 2014/15.

ביוני 2018 סבוריט הגיע לישראל לראשונה, אחרי שסיכם לשלוש שנים במכבי תל אביב. הוא היה שותף בכיר לזכייה של הקבוצה בשתי אליפויות, וזכה איתה גם בגביע המדינה ב-2021 ובגביע הטוטו ב-2019 ו-2020. במרוצת השנים הפכו סבוריט ובני משפחתו לתומכי ישראל, והביעו לא אחת ברשתות החברתיות תמיכה בממשלה - גם במהלך מבצעים צבאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully