וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "יצאנו מהשטף והזרימה שהיו לנו כל השנים, צריך לחזור לזה"

30.8.2022 / 14:40

לפני ההמראה ליורובאסקט, דיבר שחקן נבחרת ישראל גם על ההפסד לשבדיה: "לפעמים מכות כאלה יכולות להיות טובות". גודס: "המטרה נשארה - רבע הגמר"

מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בללי

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (שלישי) את האימון האחרון שלה בארץ לפני היציאה מחר בבוקר לאליפות אירופה 2022 בפראג. זה היה האימון הראשון של הנבחרת בסגל הסופי, אחרי שאתמול נופו מהסגל ג'ון דיברתולומיאו ונועם דוברת, ועם 12 השחקנים שהתאמנו בהיכל שלמה תצא הנבחרת במטרה לרשום הישג ביורובאסקט.

על אף הסיטואציה הלא פשוטה איתה מגיעה ישראל לאליפות, אחרי שני הפסדים במשחקי מוקדמות אליפות העולם לפינלנד ולשבדיה, בסביבת הנבחרת עדיין מאמינים כי הסיכוי לעמוד במטרה באליפות, ולהעפיל לשמינית הגמר, היא ריאלית. בישראל כבר החלו בהכנות הטקטיות לפינלנד, ותיקון הטעויות מהמשחק בין הנבחרות ביום חמישי, כשעיקר התקווה היא ליום התקפי טוב יותר, ולשינוי מגמה בהגנה אחרי תצוגת הנפל נגד שבדיה.

גל מקל עם המאמן גיא גודס באימון בחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
רגע האמת מתקרב. גודס ומקל/ברני ארדוב

מאמן הנבחרת גיא גודס אמר היום: "הראינו וידאו של תיקון טעויות, דברים שצריך לעשות יותר טוב. באליפות הכל דינמי, צריך לנסות להבין מה אתה רוצה לעשות ממשחק למשחק. הדברים תלויים בנו. התפקיד שלי הוא לנהל את העסק, לנהל את השחקנים, וזה מה שאעשה. הדרך שאני רואה אותה היא לאו דווקא הדרך שאחרים רואים. יש לנו נבחרת שיודעת מה היא רוצה להשיג, מבחינתנו המטרה היא רבע הגמר וננסה להשיג את זה.

"עם פינלנד היינו מאוד מאוכזבים כי היינו קרובים. שבדיה היה סיפור שונה לגמרי מבחינת האווירה, הביחד, אלה לא דברים שאפיינו אותנו בחודש האחרון. היה שם משהו מנטלי של כולם, אנחנו יודעים שזה לא יכול לחזור על עצמו ברמה ההגנתית, ברמת הריכוז, החיפוי אחד על השני. בכל ההכנה שיחקנו כדורסל טוב ואין סיבה שלא נחזור לעשות את זה".

גל מקל התייחס להפסד המשפיל לשבדיה ואמר: "חד משמעית היינו נרפים, ביום שישי נראה האם זה חלחל. אני חושב שכן. כל הכאב של ההפסד הזה, מדובר על אליפות העולם שהיא רחוקה, עוד שנה. אמרתי גם אחרי המשחק שהמטרה הכי גדולה שלנו, שאנחנו מתכוננים אליה כמה שנים, היא אליפות אירופה. לפעמים מכות כאלה יכולות להיות טובות. ברמה האישית והבין-אישית של השחקנים אנחנו רצים הרבה שנים ביחד, יש פה פרגון ואהבה מקיר לקיר, של כולם. אין פה שום אלמנט של חוסר פרגון או כאלה דברים. אנחנו פשוט צריכים לעבוד על הכימיה על המגרש, יצאנו משטף וזרימה שהיו לנו כל השנים, וכדורסל מאוד יפה וחלוקה של הכדור. יצאנו מזה קצת ואנחנו צריכים לחזור לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully