וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק ודילן בטובינסיקה צפויים לחתום במכבי חיפה

30.8.2022 / 10:56

חיזוק כפול להגנה של בכר: הסנגלי בן ה-30 של אנטוורפן והצרפתי בן ה-26 של פמליקאו, שכבר נמצא בארץ ועובר בדיקות רפואיות, אמורים להצטרף לירוקים עד יום רביעי. השניים מכירים אחד את השני היטב ושיתפו פעולה בבלגיה. בסך הכל, חיפה צפויה לשלם 400 אלף יורו

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי חיפה בדרך לחיזוק כפול להגנה: עבדולאי סק הסנגלי ודילן בטובינסיקה והצרפתי צפויים לחתום עד מחר (רביעי) באלופה. השני כבר נמצא בארץ ועובר בדיקות רפואיות.

השניים מכירים היטב אחד את השני: סק ובטובינסיקה שיחקו יחד 34 משחקים באנטוורפן, לפני שבטובינסיקה עבר לפמליקאו הפורטוגלית בקיץ 2021. סק לעומתו נשאר באנטוורפן, אבל מתחילת העונה הנוכחית מתאמן עם קבוצת המילואים אחרי שהתבקש על ידי המאמן מארק ואן בומל למצוא קבוצה חדשה.

על פי דיווח בבלגיה, השניים כבר סיכמו את תנאיהם בחיפה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ובסך הכל הירוקים ישלמו כ-400 אלף יורו תמורת שניהם, בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית שיגיעו לקופות של אנטוורפן ופמליקאו. בכך, יחל העידן שאחרי בוגדן פלאניץ' בשורות הירוקים.

שחקן פמליקאו דילן בטוביניסקה. Carlos Rodrigues, GettyImages
ציוות הגנתי עם היכרות מוקדמת? דילן בטוביניסקה/GettyImages, Carlos Rodrigues

בטובינסיקה בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן, הופיע בנבחרות הצעירות של צרפת אבל בשנת 2017 עבר לאנטוורפן, אחרי שלוש שנים בקבוצת המילואים של פ.ס.ז'. בקבוצה הבלגית ערך בטוביניסקה 73 הופעות וכבש שלושה שערים.

סק בן ה-30, שמתנשא לגובה 1.92 מטר, משחק באנטוורפן מאז 2018. כבר לפני יותר מחודש הצהיר מארק ואן בומל באופן פומבי שהוא ממליץ לסק למצוא קבוצה חדשה. כעת מסתמן שהבלם הסנגלי גבה הקומה (1.92 מטר) בדרך לשדרוג ולקפיצת מדרגה - עם צ'אנס להוכיח את עצמו בשלב הבתים של ליגת האלופות. אנטוורפן, כאמור, לא צפויה להערים קשיים ותסכים למכור את סק גם בסכום לא גבוה במיוחד, לאור העובדה שהוא נרכש ב-25 אלף יורו בלבד כשהגיע בקיץ 2018. כעת הוא בכל מקרה יימכר ברווח, ולאנטוורפן יש תמריץ למכור אותו משום שהוא מסיים חוזה בסוף העונה, ואז היא עלולה לאבד אותו ללא תמורה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן אנטוורפן עבדולאי סק. Joris Verwijst/Orange Pictures, GettyImages
מייבוש לשדרוג. עבדולאי סק/GettyImages, Joris Verwijst/Orange Pictures

בבלגיה נרשמה הפתעה קלה בעקבות הדיווחים על ההצטרפות המסתמנת של סק לחיפה, בעיקר משום שבעונה שעברה השחקן נראה בירידה והקיץ הוא "נזרק" על ידי ואן בומל, מאמן אנטוורפן, לקבוצת המילואים. סק לא אמור להגיע בכושר משחק מלא, אבל בבלגיה מסבירים ש"למרות הירידה בערך השוק שלו" (לפי "טרנספרמרקט", שווי השוק שלו הוא כ-3 מיליון יורו), "יש לו עדיין ביקוש רב". כמו כן, ציינו בבלגיה ש"במדי אנטוורפן סק בלט בעיקר בזכות האיכויות הפיזיות שלו. בכל מה שקשור לפרופיל הפיזי שלו, הוא יכול להתאים לשחק בליגת האלופות".

* לפי התקשורת הנורבגית, מועמד נוסף ששמו עלה הבוקר הוא מריוס לודה (28), שסיים את חוזהו בשאלקה ורשם שתי הופעות בנבחרת נורבגיה. כעת הוא שחקן חופשי, ושוקל הצעות לשוב לבודו גלימט, לעבור לכרוניגן או להעדיף את הצעת הירוקים. בשאלקה חתם בינואר שעבר לשנתיים וחצי, אך שותף בשישה משחקים בלבד ולפני כשבועיים שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully