וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בחדרה: "משחק שהוא כתם על כולם. אסור להתפרק ככה גם מול ברצלונה"

בקבוצה הופתעו מהרפיון ההגנתי מול מכבי תל אביב: "חטפנו סטירה. לסיים משחק כזה עם צהוב אחד? זה אומר שיש שחקנים שלא הביאו לב"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

הלם גדול בהפועל חדרה אחרי שהקבוצה הובסה אמש (שני) 6:0 על ידי מכבי תל אביב בבית. חדרה הגיעה למשחק בתחושות טובות ועם שיא הכנסות של מעל חצי מיליון שקל ממכירה של למעלה מ-8,500 כרטיסים, אבל להתרסקות שהייתה על כר הדשא אף אחד לא ציפה.

אנשי חדרה לא חסכו במילים קשות כלפי השחקנים בסיום וגורם במועדון אמר: "חטפנו כאן סטירת לחי מצלצלת, זאת לא הייתה חדרה האמיתית על כר הדשא. זה משחק שהוא כתם לכל אחד מאיתנו, והכי כואב זה שאכזבנו לא מעט אוהדים שהגיעו לאצטדיון. לסיים משחק כזה עם כרטיס צהוב אחד? זה אומר שיש כאן שחקנים שלא הביאו לב ונשמה למשחק. להפועל חדרה אין זכות קיום בלי נשמה ולחימה".

גורם נוסף הוסיף: "בושה וחרפה. לחדרה אסור להיראות ככה, בשום משחק, מול אף יריבה. זה היה בזיון אחד גדול. גם מול ברצלונה אסור לנו להתפרק ככה".

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
אף אחד לא מצא תשובות. אסף נמני/קובי אליהו

חוליית ההגנה של חדרה שאמורה להיות נקודת החוזקה שלה, התפרקה אמש כבר במחצית הראשונה כאשר הצהובים חגגו עם ארבעה שערים בבליץ של 9 דקות. מנגד שחקני חדרה נותרו המומים וללא תגובה ממשית לנעשה במגרש. המאמן אסף נמני, שעבורו מדובר בעונה ראשונה כמאמן בוגרים, נראה חסר אונים בחלקים מהמשחק (אם כי להגנתו יאמר שהסגל של חדרה, בעיקר בקישור ובהתקפה, משווע לחיזוק משמעותי, שספק אם בכלל יגיע).

"אני מסכים שזאת לא הופעה שמאפיינת את הפועל חדרה", אמר הקפטן מנשה זלקה בסיום. "קרסנו היום לחלוטין. אפשר להפסיד, אבל להפסיד בצורה כזאת זו לא הפועל חדרה. אני רוצה להתנצל ולבקש סליחה מהאוהדים שלנו, נצטרך להגיע למשחק הבא ולנצח אותו בשביל האוהדים, לא בשבילנו. ביישנו מועדון שלם, ואנחנו צריכים להחזיר לאוהדים את הכבוד. ננסה שזה אכן יקרה".

עוד הוסיף זלקה: "בעונה שעברה עשינו תוצאות תיקו גם נגד מכבי חיפה וגם נגד באר שבע, והיום התבזינו. בתור קפטן הקבוצה אני לוקח אחריות, אנחנו השחקנים אשמים ולא אף אחד אחר. אנחנו לא צריכים להיראות ככה, בושה איך שנראינו".

הקפטן ניתח את המשחק: "כל מה שעשינו פשוט לא הלך. קיבלנו גולים לא מחוייבי המציאות. יש גם משחקים כאלה, אבל כמו שאחרי ניצחונות אנחנו לא חוגגים וצוהלים, גם לא נשתגע אחרי הפסדים. נתבאס מחר, נגיע למשחק הבא ונשכח את זה. ברגעים כאלה עדיף לא לדבר כמעט, אז מחר באסיפה אני אגיד את מה שיש לי להגיד. נצטרך להרים את הראש. אני באתי מהצבא, אני יודע מה זה אומר שקשה ואתה נשבר ושוברים אותך עוד, אין משהו אחר לעשות. למזלנו המשחק הבא כבר קרוב, נעבוד קשה ונשכח את מה שקרה".

על ההבדלים ביכולת מארבעת הניצחונות בגביע הטוטו, ליכולת הפושרת כאן בליגה: "מבחינת היכולת הלא טובה, המשחק הקודם נגד הפועל ירושלים כנראה היה הפרומו למשחק הזה. ידענו שגביע הטוטו זה משחקי אימון ולא הסתנוורנו מהניצחונות שם".

על הסגל שזקוק לתוספות כוח הוסיף זלקה: "הסגל הזה יצטרך חיזוק של עוד שחקן או שניים. יש לנו סגל טוב, ברור שחיזוק יכול לעזור לך. ברור שגם הסגל הזה לא צריך לקבל שישייה ממכבי תל אביב ולהיראות ככה. קודם כל אנחנו אשמים וזה לא משנה עם עוד חיזוק או פחות חיזוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully