וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי וגלוך מסירים את סימני השאלה: "ביום גדול הייתה עשירייה"

30.8.2022 / 6:10

זהבי הראה שהוא בדרך הנכונה לחזור לעצמו אחרי הניתוח שעבר, גלוך כבר נראה שלם לגמרי עם הישארות בקבוצה, אבל מכבי תל אביב בטוחה שיש עוד הרבה לאן לשאוף: "מצויין לסיים עם שישייה ולהרגיש שיכולת לשחק יותר טוב". המאבק על המקום בסגל הולך ומחריף

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

על אף הניצחון המרשים ולמרות ששת השערים שכבשה אמש (שני) מכבי תל אביב לרשת של הפועל חדרה, בקבוצה לא עזבו אמש את האצטדיון בנתניה בתחושה שהיה להם משחק מושלם. ולאדן איביץ' דיבר בסיום על כך שהקבוצה צריכה עוד לעבוד קשה כדי להשתפר וגם אחרים הוסיפו שהיו לא מעט דקות בהן מכבי תל אביב הייתה רחוקה מיכולת מקסימלית.

"אם היינו ביום גדול, זה היה נגמר בעשירייה", אמר אחד השחקנים. "עד השער של ערן שפתח את כל המשחק עבורנו, הפועל חדרה התגוננה טוב וגם במחצית השנייה עד השערים שכבשנו, הם הקשו עלינו מאוד. זה מצויין לסיים עם שישייה ולהרגיש שיכולת לתת משחק טוב יותר". במישור הקבוצתי, אהבו במכבי תל אביב את העובדה שזה משחק ליגת על שני שהקבוצה מסיימת עם שער נקי. "חדרה כמעט לא הגיעה למצבים וזה משהו שאפשר לקחת אותו בקטע הקבוצתי. חשוב מאוד שנמשיך לשמור על השער שלנו", אמרו בקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
ועדיין, התחושה במכבי תל אביב היא שזה רק יילך ויגדל. השחקנים חוגגים את השישייה/קובי אליהו

יחד עם התחושה שיש עוד לאן לשאוף כדי לייצר כדורגל יותר שוטף ואיכותי, היו במשחק של מכבי תל אביב לא מעט אלמנטים חיוביים מאוד. ראשית, ערן זהבי שחזר לפתוח בהרכב והשלים 90 דקות. עבור זהבי ועבור מכבי תל אביב, המשחק אמש נתן עוד אינדיקציה שהכוכב הישראלי בדרך הנכונה לחזור לגמרי לעצמו אחרי הניתוח שעבר. המשחקים האחרונים בהם לא פתח עוררו סימני דאגה, אבל זהבי נראה טוב אתמול וגם אם הוא עוד מסיר חלודה, השער המצוין שלו היה זה ששינה את המשחק ואחריו כאמור הגיע משחק שלם בו הוא היה נוכח ומעורב. בא לאחור לקבל את הכדור וגם עבד ודיבר עם השחקנים כדי שכולם יהיו כל הזמן בפוקוס.

מעבר לזהבי, זה אוסקר גלוך שמסיר את כל סימני השאלה שהיו סביב עתידו. במעבר ממלאדן קרסטאיץ' שגילה ופיתח אותו לוולאדן איביץ' שרצה לבשל אותו לאט מאוד, גלוך סימן לאנשיו שהוא רוצה לעזוב ולהתקדם, אבל היום יותר מכל החודשיים האחרונים, אוסקר גלוך שלם לגמרי עם הישארותו במכבי תל אביב והוא מרגיש סוף סוף את מה שרצה לחוש במועדון. היום הוא הפליימייקר המוביל של מכבי תל אביב ולא ברור איך איביץ' יכול לראות את מכבי תל אביב בלעדיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, פארפה גיאגון, אוסקר גלוך חוגגים. קובי אליהו
שילוב מנצח. זהבי וגלוך/קובי אליהו

גם ג'ורג'ה יובאנוביץ' שעלה על הלוח לקראת סיום המשחק והשיג את השער שרצה כל כך, הוא מניה בטוחה עבור מכבי תל אביב. התנועה שלו לעומק ולשטחים המתים, הרצון לכבוש והכמיהה להיות מעורב בכל מהלך, הופכים את יובאנוביץ' לשחקן מאוד חשוב בקבוצה והשילוב שלו עם זהבי בחוד, יהיה אחד האמצעים המרכזיים לזכייה באליפות.

את המשחק קינח דור פרץ שעוד יילך וישתפר ויהיה בקרוב שחקן הרכב. הדהירה שלו בשער האחרון, שהסתיימה עם הנגיחה שלו פנימה, הזכירה דהירה דומה שהייתה לו בחיפה כאשר היה שחקן הליגה הטוב המוכר. אחרי העונה בונציה, יצטרך פרץ עוד זמן כדי לחזור ולהיות הקשר שבין הרחבות הכי טוב בארץ, אבל הוא בדרך הנכונה.

מכבי תל אביב כבר עם הפנים לקרית שמונה בשבת ואין סיבה שלא תשלים פתיחה מצויינת של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. המאבק על מקום בסגל אדיר. אתמול נשארו הפצועים יוריס ואן אובריים ואייל גולסה בחוץ ובמתלבשים לא נמצא גם מקום לאנדרה ז'ראלדש ועידן נחמיאס. דן ביטון וברנדלי קובאס נשארו מתוסכלים על הספסל וגם דור תורג'מן הצעיר שקיווה לדקות, נותר מבואס. איביץ' לא יסתפק בסגל הזה והוא רוצה להשלים צירוף של חלוץ זר במקום סטיפה פריצה, שחקן כנף אמיתי במקום קובאס ולצידם גם יונתן כהן.

כעת למכבי תל אביב מצפים משחקי ליגה מול קרית שמונה (בית), מ.ס אשדוד (חוץ) ובית"ר ירושלים (בית) - לפני הקרב בחיפה מול מכבי חיפה ב-1 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully