וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה גרסה? פריצה לפני שבוע: "המועדון לא דיבר איתי על עזיבה"

29.8.2022 / 15:30

החלוץ טען בפוסט שפרסם היום כי מכבי תל אביב הורתה לו למצוא מועדון חדש ואז התעקשה שיישאר, אך מדבריו בשבוע שעבר עולה תמונה אחרת: "מכבד את המועדון ורוצה להישאר"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

הפוסט שסטיפה פריצה פרסם היום (שני) בחשבון האינסטגרם רק הגביר את הלהבות ואת מלחמת גרסאות מול מכבי תל אביב. החלוץ הקרואטי המריא אתמול לבלגיה לקראת מעבר לסטנדרד ליאז', אך עשה זאת מבלי לקבל אישור מהמועדון הצהוב.

בדברים שפריצה פרסם היום הוא טען כי "מכבי תל אביב אמרה שיש סיטואציה חדשה במועדון וכי אני צריך למצוא לעצמי מועדון חדש. לאחר שקיבלתי הזדמנות מקבוצה חדשה ופניתי לאנשים שאמרו שעליי לעזוב, העובדות השתנו ואמרו לי כמה אני חשוב ושאני צריך להישאר". עם זאת, בדברים שאמר פריצה רק לפני שבוע, אחרי ה-0:5 על בני ריינה במחזור הפתיחה של ליגת העל, מצטיירת תמונה אחרת לחלוטין.

סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב באימון. אודי ציטיאט
שינה גרסה? פריצה/אודי ציטיאט

"חלק מהשמועות (על עתידו) הגיעו אליי, אבל מתוך המועדון אף אחד לא דיבר איתי על עזיבה אפשרית שלי", אמר הקרואטי בשבוע שעבר, "אם המועדון יגיד לי שאני צריך לעזוב, אז בטוח שאחתום על חוזה טוב יותר ממה שיש לי כאן במקום אחר. אני מכבד מאוד את המועדון הזה ורוצה להישאר במכבי תל אביב, אבל צריך לחשוב על המשפחה שלי, ובכדורגל קורים דברים. אני רוצה יציבות לי ולמשפחה שלי כי הפכתי לאחרונה לאבא, אני רוצה יציבות במקום מסוים ואני לא יודע אם זה יהיה פה או במקום אחר, אני רק רוצה יציבות בקריירה שלי".

בעקבות ההדחה ממוקדמות הקונפרנס ליג, נוצר מצב בו ישנם שלושה חלוצים בכירים בסגל - פריצה, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי - שמתמודדים רק במסגרות המקומיות ולא משחקים פעמיים בשבוע לעתים קרובות.

עוד לפני ההפסד לניס, ששינה לחלוטין את התמונה מבחינת הסגל, הקרואטי התייחס לעומס בחלק הקדמי: "הקבוצה בעונה הזו טובה יותר מזו שהייתה כאן בעונה שעברה, אז נראה מה יקרה הלאה. זה נכון שיהיו משחקים שלא אשחק בהם אבל אולי עדיף להיות בקבוצה שבה אני לא משחק בשבעה-שמונה משחקים ובסוף זוכים באליפות מאשר לשחק בכל משחק ולסיים במקום השלישי, ככה אני רואה את זה. עבורי יותר חשוב שהסגל חזק יותר והקבוצה טובה יותר. ברור שאני מעדיף לשחק יותר, אבל אם זה לא אפשרי לפעמים, זה גם בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully