וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה: "במכבי תל אביב אמרו לי שהמצב השתנה ואני צריך לעזוב"

29.8.2022 / 11:15

אחרי שבמועדון אמרו שהם "הופתעו" מהמהלך של החלוץ, הוא הגיב בפוסט נוקב: "קראתי הרבה פייק ניוז -24 השעות האחרונות. האמת היא שבמכבי ביקשו ממני לעזוב. אחרי שקיבלתי הצעה ופניתי אליהם, הם פתאום אמרו שאני צריך להישאר"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

סטיפה פריצה חולל סערה לא קטנה ביממה האחרונה, כאשר הוא טס לבלגיה ללא אישורה של מכבי תל אביב כדי לחתום בסטנדרד ליאז'. אפילו ולאדן איביץ' המאמן של מכבי תל אביב הודה אתמול שהוא "לא מבין את פריצה" ולא ציפה שהוא יעשה דבר כזה. היום (שני) פריצה ניסה לעשות סדר בדברים והעלה פוסט נוקב באינסטגרם שבו הוא כתב: "קראתי הרבה פייק ניוז ב-24 השעות האחרונות בנוגע למצב שלי. אני רוצה להבהיר את העובדות".

הפוסט של פריצה

בעוד שבמכבי תל אביב טוענים שהם מופתעים מהמעבר הזה, פריצה מסר גרסה אחרת לגמרי: "מכבי תל אביב אמרה לי שיש סיטואציה חדשה במועדון. שהמצב הוא לא כמו בעונה שעברה. יש שחקנים חדשים ושיטה חדשה ואני צריך למצוא לי מועדון חדש. מאז, הייתי עסוק במעבר שלי".

"מעבר לכך, נולד לי ילד ראשון והמשפחה שלי רחוקה ממני. יש סיבות משפחתיות שמונעות מהם להגיע לישראל. הלב שלי עם המשפחה שלי והראש שלי היה עסוק במציאת קבוצה חדשה. למרות זאת, הייתי מקצוען בכל אימון וכל משחק. תתארו לכם איך הרגשתי. לא מאחל את זה לאף אחד. לאחר מכן קיבלתי הזדמנות מקבוצה חדשה ופניתי לאותם אנשים שאמרו לי שאני צריך לעזוב. העובדות השתנו ואחרי שפניתי אליהם, הם אמרו לי כמה אני חשוב וכמה אני צריך להישאר. זו האמת והאמת היחידה. אני מקווה שהמצב שלי ייפתר בדרך שטובה לכל הצדדים. תודה לכולם".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
העזיבה של פריצה תפנה לו את חולצת ההרכב. זהבי/דני מרון

אחרי שמכבי חיפה והפועל באר שבע הפגיזו שתיהן במחזור המשחקים השני בליגת העל, גם מכבי תל אביב רוצה לא להישאר מאחור, והיא תגיע הערב (שני, 20:15 בספורט2) לאצטדיון בנתניה במטרה להמשיך את מה שהתחילה במחזור הפתיחה מול בני ריינה, ולנצח גם את הפועל חדרה.

8000 אוהדי מכבי תל אביב שיגיעו למשחק יראו את ערן זהבי פותח בהרכב ומשחק לראשונה העונה בליגת העל, אחרי שהחמיץ את המשחק הראשון בשבוע שעבר בשל וירוס קל שחטף. זהבי יפתח בחוד לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ' והשניים יחכו לכדורים טובים מאוסקר גלוך, שאמור אף הוא להיכלל ב-11 של ולאדן איביץ'. גם דור פרץ יפתח לראשונה בליגת העל אחרי החזרה מוונציה לקדנציה שנייה בצהוב. לפרץ זה יהיה המשחק השלישי בקבוצה אחרי שנכנס כמחליף מול ניס ביום חמישי שעבר ועוד קודם לכן מול בני ריינה.

יוריס ואן אובריים יעדר בשל הפציעה בקרסולו, כאשר הקשר עדיין ממתין לצילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. איביץ' צפוי לאפשר מנוחה לכמה שחקנים שפתחו במשחק הגומלין בצרפת במסגרת הקונפרנס ליג, ואולי אף ישאיר חלק מהם מחוץ לסגל.

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
יפתח בהרכב. דור פרץ/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully