וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לא מבין את פריצה, לא ציפיתי שיעשה דבר כזה"

28.8.2022 / 18:00

מאמן מכבי תל אביב על החלוץ שהמריא לליאז' ללא אישור: "מעולם לא הייתה לי בעיה איתו, אני מאוד מופתע". על זהבי לקראת המשחק נגד חדרה (שני, 20:15, ספורט2): "לא פתח בניס כי לא היה כשיר במאת האחוזים". ואן אובריים ייעדר. הכנסת שיא למארחת

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

הפועל חדרה

אנשי הפועל חדרה יכולים לטפוח לעצמם על השכם, לאחר שהמועדון רשם הכנסה של למעלה מחצי מיליון שקלים ממכירת הכרטיסים לקראת המשחק הביתי בו תארח מחר (שני, 20:15, ספורט2) הקבוצה את מכבי תל אביב. מדובר בשיא חדש של הכנסות מאז עלתה חדרה לליגת העל, לאחר שלמעלה מ-8,000 כרטיסים כבר נמכרו לקראת המשחק. בחלק המקצועי יהנה המאמן אסף נמני מסגל מלא למשחק וההתלבטות שלו היא בעיקר לגבי החלק הקדמי, כאשר שניים מתוך סער פדידה, ניב גוטליב וסטיבן אלפרד יפתחו בהרכב.

"אנחנו מגיעים למשחק הזה, אחרי שציפינו להיראות יותר טוב במשחק הקודם שלנו", אמר המאמן נמני לקראת המשחק. "לצערנו לא הצגנו את היכולת שחשבנו שאנחנו צריכים להציג במשחק הזה. עבדנו מאוד קשה השבוע במטרה להגיע למשחק מול מכבי תל אביב ולהיראות הרבה יותר טוב".

על היריבה שמגיעה אחרי חמישייה נגד ריינה בליגה, אך גם לאחר הדחה כואבת באירופה, הוסיף המאמן: "כשאתה מגיע לשחק מול קבוצות ברמה של מכבי תל אביב, זה מביא אותך לרמת מוכנות יותר גבוהה. אין ספק שמדובר באחת הקבוצות הטובות והמוכשרות שיש לנו כאן בליגה, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, יש לנו את המטרות והיעדים שלנו. לא נבוא לשמש כתפאורה במשחק הזה וכמובן נכבד את היריבה, כפי שאנחנו מכבדים כל יריב שבא לשחק מולנו. ביום נתון הפועל חדרה יכולה לעשות כל תוצאה אפשרית, תלוי באיך שהמשחק מתפתח".

ניב גוטליב שחקן הפועל חדרה. דני מרון
יקבל את המקום בהרכב? ניב גוטליב/דני מרון

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עדיין לא התאוששה לחלוטין מההפסד לניס ביום חמישי שסיים את דרכה במוקדמות הקונפרנס ליג, אבל מחר היא תתייצב למשחק חוץ נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור השני בליגת העל. מהמשחק ייעדר הקשר יוריס ואן אובריים שנפגע בניס.

הערב ערכה מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ובה אמר המאמן ולאדן איביץ': "עלינו להיות מקצוענים ולחשוב רק על המשחק הבא. הייתי אומר את אותו הדבר גם אם היינו עוברים את ניס, מבחינתו כל משחק הוא חשוב מאוד. כל מי שיפתח מחר או יישב על הספסל צריך להיות מוכן לשחק".

איביץ' גם נשאל מה הוא יכול היה לעשות אחרת מול ניס כדי לגרור את המשחק לפחות לפנדלים: "פגשנו יריבה איכותית מאוד, הכי חזקה בשלבי המוקדמות. גם נגד אריס קיבלנו את ההגרלה הקשה ביותר. זו ההגרלה וצריך לדעת להתמודד עם המציאות. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד בניס, במיוחד במחצית הראשונה בה הם לא הגיעו למצבים כמעט, אבל ספגנו בה שער שאסור היה לנו לספוג. ברגע שהורחק להם שחקן עבר לי בראש שעלינו לנסות להבקיע ואולי לא לחכות לפנדלים, אבל פגשנו יריבה מאוד איכותית והיא הבקיעה שער יוצא מן הכלל - אצלנו הכדור פגע בקורה ויצא, אצלם פגע ונכנס ולפעמים זה מה שעושה את כל ההבדל".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בנה קבוצה לעונה אירופית. איביץ'/אריאל שלום

על הרצון להתחזק: "הכנו את עצמנו לעונה אירופית, זו הייתה המטרה העיקרית שלנו. יש לנו סגל איכותי והשחקנים צריכים להראות לי באופן יום-יומי שהם ראויים לשחק. רובם שיחקו ועוד ישחקו. אם נמצא שחקן איכותי שיכול לעזור לנו? הכל פתוח. אנחנו חושבים להתחזק ב-2-3 עמדות וחלון ההעברות כאן יותר ארוך מאשר באירופה ונראה מה יקרה, אבל הסגל הקיים שלנו מספיק ומספק לנו איכויות נדרשות".

על סטיפה פריצה: "אני לא מבין את החלטתו, זו הפתעה גדולה עבורי כי אני מכיר אותו. הוא שחקן של מכבי תל אביב וכמו כולנו הוא צריך להיות מחויב למועדון ולפעול על פי דרישות המועדון. אנחנו במועדון הכי גדול בישראל ואנחנו לא יכולים שלא לפעול לפי דרישות המועדון. מה יקרה עכשיו? אני לא יודע, זה בין המועדון לשחקן. מעולם לא הייתה לי בעיה איתו, גם לא במועדון הקודם. הוא הבקיע המון שערים בעונה שעברה והוכיח שהוא שחקן איכותי, אני מאוד מופתע ממנו וזה מוזר לי. לא ציפיתי לדבר כזה".

על ערן זהבי: "הוא עזר לנו מאוד במשחקים האחרונים. בניס הוא לא פתח כי הוא היה קצת חולה בימים שלפני כן ולא יכול היה להתאמן במאת האחוזים".

עוד לפני איביץ' שוחח עם התקשורת גם המגן אנריק סבוריט: "שיחקנו טוב נגד ניס ונלחמנו עד הסוף, אבל פגשנו את הקבוצה הכי טובה מאז שהגעתי למכבי תל אביב. זה מאכזב כי הייתה לנו אפשרות להעפיל. יש לנו סגל טוב ועמוק כדי להתכונן לכל משחק כמו לגמר, כי אנחנו רוצים לזכות באליפות. אנחנו מוכנים למשחק נגד חדרה ואנחנו ניערך למשחק הזה כמו שהתכוננו נגד בני ריינה וכמו למשחקים נגד ניס".

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שחר פיבן, ניר ביטון, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

seperator

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה מהפועל חדרה רק שער אחד ב-10 המפגשים בליגת העל (תשעה ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה בליגה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* הפעם היחידה שהשתיים נפגשו במחזור השני הייתה ב-1973/74, אז דרור בר נור קבע 0:1 לזכות הצהובים בבלומפילד. בסיום אותה עונה מכבי תל אביב סיימה כסגנית (של מכבי נתניה) והפועל חדרה הצליחה לשרוד בליגה הבכירה.

* ולאדן איביץ' עדיין לא הפסיד משחק במסגרת העונה הסדירה בליגת העל. שני ההפסדים היחידים שלו כמאמן מכבי תל אביב היו בפלייאוף, כשב-53 משחקי הליגה הסדירה (שתי עונות) המאזן שלו עומד על 40 ניצחונות ו-13 תוצאות תיקו.

* ובכל זאת, בשנתיים הקודמות שלו בישראל לא הצליח איביץ' לנצח במחזור השני. הפעם האחרונה שמכבי תל אביב פתחה עונה עם 6 מ-6 הייתה ב-2016, עם שוטה ארבלדזה על הקווים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 8820

תוצאות משחקי שבת:

עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 1:1
הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0
מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:4
מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully