וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני מאוכזב, יש לי הרבה חומר למחשבה לקראת היורובאסקט"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 23:38

נבחרת ישראל הובכה בבית מול שבדיה, המאמן נשמע מתוסכל: "קיבלנו סל אחרי סל קל". תומר גינת: "צריכים למצוא פיתרונות לקראת היורובאסקט"

דני אבדיה נבחרת ישראל מאוכזב. קובי אליהו
אכזבה גדולה. דני אבדיה/קובי אליהו

אכזבה גדולה לנבחרת ישראל: אחרי ההפסד הכואב בפינלנד, שחקניו של גיא גודס הפסידו הערב 95:83 לעיני הקהל הביתי לשבדיה החלשה במסגרת מוקדמות המונדובאסקט ואיבדו סיכוי ריאלי להעפיל לאליפות. ים מדר הצטיין עם 27 נקודות, אבל יתר שחקני הנבחרת הציגו יכולת חלשה, בעיקר בחלק ההגנתי.

דני אבדיה עם יובל זוסמן שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים. קובי אליהו
הפסד לא מתוכנן. שחקני הנבחרת הערב/קובי אליהו

גיא גודס מאמן הנבחרת נשמע מאוכזב מאוד אחרי המשחק: "אני מאוכזב, יכולנו לשחק טוב יותר כקבוצה, לא התחלנו טוב מההתחלה, קיבלנו הרבה לייאפים. זאת הייתה הבעיה המרכזית שלנו במשחק, קיבלנו סל אחרי סל קל, וזה היה יותר מדי. הם קיבלו ביטחון, איבדנו ביטחון, לא מצאנו את הקצב שהיה לנו לפני שבועיים ושילמנו על זה. זה סיפק לי הרבה חומר למחשבה לקראת היורובאסקט".

"אלה היו שני הפסדים מאכזבים מאוד, זאת המציאות. יש לנו קצת בעיות בנבחרת מההתחלה, ואנחנו מחפשים את האיזון בתוך הנבחרת, שהכדור יזוז טוב יותר, לשמור יותר טוב. בגלל זה התוצאות הללו".

תומר גינת אמר: "אנחנו כולנו מאוכזבים, הכדור לא זז מספיק טוב. אנחנו צריכים למצוא פיתרונות לקראת היורובאסקט, יש לנו כמה ימים לעבוד על המשחק שלנו, נעשה הכל כדי להראות יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully