וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבזות ביתית: נבחרת ישראל הפסידה 95:83 לנבחרת שבדיה החלשה

אחרי ההפסד בפינלנד, שחקניו של גיא גודס הפגינו תצוגת נפל בהגנה והתרחקו מאוד מחלום המונדובאסקט. ים מדר היחיד שהופיע התקפית עם 27, משחק חלש לדני אבדיה

דני אבדיה נבחרת ישראל מאוכזב. קובי אליהו
משחק מאכזב מאוד שלו ושל כל הנבחרת. דני אבדיה/קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה ביום חמישי הפסד כואב בפינלנד והתרחקה מהמונדובאסקט. ההפסד של סלובניה מוקדם יותר מול גרמניה הותיר לישראל סיכוי קטן להעפיל למונדובאסקט, אלא ששחקניו של גיא גודס התבסו הערב עם הפסד ביתי מביך של 95:83 מול שבדיה החלשה. ההפסד הזה חיסל כמעט סופית את סיכויי הנבחרת, שתהיה חייבת לנצח פעמיים את סלובניה כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל, אך הסיכוי הזה קלוש עד לא קיים.

עקב האכילס הגדול של ישראל היה היכולת ההגנתית. השבדים טיילו בצבע וקלעו מבול של שלשות, מה שבהחלט אמור להדאיג את גודס לקראת פתיחת היורובאסקט בעוד פחות משבוע נגד אותה פינלנד שניצחה את ישראל רק לפני כמה ימים. אם בישראל מחפשים נקודות אור, אז אפשר למצוא אחת כזו אצל ים מדר, שהיה בלתי עציר מבחינה התקפית וסיים את המשחק הזה עם 27 נקודות. דני אבדיה ורומן סורקין הוסיפו 13 כל אחד, אך נראו לא טוב מבחינה הגנתית כשאבדיה נראה מתוסכל מאוד בסיום. כאמור, הנבחרת תצטרך לעשות סוויץ גדול לקראת יום שישי, אז הנבחרת תפגוש את פינלנד, הפעם לא במוקדמות - אלא בטורניר היורובאסקט. ושם יש הרבה פחות מרווח לטעויות.

ים מדר, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
נקודת האור של הנבחרת. ים מדר/קובי אליהו

רבע 1

גודס עלה בחמישייה עם דני אבדיה, ג'ייק כהן, רומן סורקין, יובל זוסמן ותמיר בלאט. הפתיחה הייתה כולה של השבדים, שבמהרה עלו ל-0:6. זריקות עונשין של רפי מנקו הורידו את ההפרש לארבע נקודות בלבד, אבל שחקניו של גיא גודס הציגו הגנה נרפית מאוד ופיגרו לאחר הרבע הראשון 24:23.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ג'ייק כהן, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ג'ייק כהן במאבק עם הגבוהים השבדים/קובי אליהו

רבע 2

ישראל רשמה מהפך מהיר ברבע השני עם שלשה של מנקו וסל של מקל. אלא שהשבדים חגגו בצבע של ישראל וחזרו להוביל עם סל של פייר המפטון. המומנטום השבדי נמשך בגדול עם שתי שלשות שהעניקו לאורחים יתרון שיא של 32:42 קצת יותר מארבע דקות להפסקה. גודס הזעיק פסק זמן וחזר ממנו עם נמרוד לוי במקום דני אבדיה, אבל את השבדים זה לא ממש עניין והם תפרו עוד שלשה כשמנגד נמרוד לוי ניסה בכוח לזרוק מול יער הגבוהים של השבדים, שעלו ליתרון של 37:50 ו-38:52 בהפסקה.

אוהדי נבחרת ישראל. קובי אליהו
לא אהבו כל כך את מה שהם ראו. אוהדי נבחרת ישראל/קובי אליהו

רבע 3

ישראל קיוותה שהרבע השלישי יסמן את הקאמבק שלה, אבל ההגנה המשיכה להיות בעוכריה. ים מדר היה היחיד שהופיע מבחינה התקפית, כאשר דני אבדיה צלף שלשה אחרי דקות ארוכות מאוד שבהן הוא לא השפיע על המשחק ההתקפי של הנבחרת. ישראל הצליחה למזער נזקים לפני הרבע האחרון עם כמה עצירות וחטיפה וסל של זוסמן שקבעו 59:68 לשבדים. לופברג העניק שוב לשבדים מרווח ביטחון מישראל שיצאה להתקפה אחרונה וסיימה אותה עם נקודת עונשין של רפי מנקו שקבעה: 60:70 לשבדיה בתום הרבע השלישי.

שחקני נבחרת שבדיה חוגגים מול ישראל. קובי אליהו
חגגו בהיכל. שחקני נבחרת שבדיה/קובי אליהו

הרבע האחרון עמד בסימן החזרה של הנבחרת. רומן סורקין רשם מהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה. שבדיה נתקעה מנגד ודני אבדיה השלים ריצת 0:6 מהירה משלשה של דני אבדיה. אלא שטוביאס בורג האיום צינן את ההתלהבות המקומית עם שלשה מנגד וסל נוסף בצבע החזיר את השבדים שוב ליתרון של 10 נקודות ושבר את ישראל, שנראתה אבודה. השבדים ניצלו את זה וברחו לקראת הסוף כשאבדיה ירד לספסל מתוסכל מאוד ובסיום: 83:95 לנבחרת שבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully