וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לפינלנד והתרחקה מהכרטיס למונדובאסקט

הנבחרת של גודס סבלה מערב לא טוב בהתקפה ונכנעה להופעה נהדרת של לאורי מרקאנן (28) בדרך ל-79:73 ולמאזן 4:3 בלבד

נבחרת ישראל התרחקה מאוד מאליפות העולם כשהפסידה הערב (חמישי) 79:73 לנבחרת פינלנד בפתיחת השלב השני של המוקדמות. ההפסד הוריד את שחקנים של גיא גודס למאזן 4:3 והרחיק אותה משמעותית מהסיכוי לסיים בין שלוש הראשונתו בבית י'. האורחת הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי וכפתה רבע אחרון צמוד, אך סבלה מערב קליעה לא טוב מעבר לקשת וגם מהקו וירדה מנוצחת.

דני אבדיה ותומר גינת פתחו היטב, אך כוכבה של המארחת ושל קליבלנד קבאלירס לאורי מרקאנן השתלט על העניינים ודאג ליתרון לנבחרת פינלנד. המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי, אך רומן סורקין, נמרוד לוי וים מדר דאגו להחזיר את הנבחרת. אבדיה סבל מערב בינוני בהתקפה, כמו רוב שחקני הנבחרת. למרות שהשחקנים של גודס הצליחו לכפות משחק צמוד ברבע המכריע, מרקאנן וחבריו היו גדולים על האורחת, ועלו למאזן 1:6.

שחקן נבחרת ישראל תומר גינת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ישראל החטיאה זריקות פנויות. גינת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

דני אבדיה ותומר גינת פתחו היטב, אך החטיאו לא מעט זריקות פנויות ופספסו הזדמנות לברוח לפינים שהיו מבולבלים בפתיחה. לאורי מארקנן נכנס לעניינים, קלע 10 נקודות והוביל את פינלנד ליתרון 12:14. השחקנים של גודס הצליחו להגיע לזריקות טובות אך החטיאו מעבר לקשת כשגם האחוזים מהעונשין היו לא טובים. הפינים בצד השני קלעו היטב כשקיבלו מבטים פנים מ-3. 19:22 לפינלנד בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

לאחר כמה החטאות מעבר לקשת בפתיחת הרבע השני, ישראל הצליחה לאפס את הכוונות והזריקות לשלוש החלו להיכנס. ים מדר ותמיר בלאט יצרו נקודות, כאשר רומן סורקין עשה כמה מהלכים יפים בצבע בדרך להחזרת היתרון לנבחרת של גודס. לאורי מרקאנן שוב התעורר והוליך את חבריו לריצת 2:12 עד לסיום הרבע, כאשר בדרך הוא חצה את רף 20 הנקודות. 37:47 לפינלנד במחצית.

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הנבחרת חזרה מפיגור דו ספרתי, אך הפסידה. אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

ישראל הורידה מעט את היתרון הפיני, אך המארחת הצליחה לעלות ליתרון השיא שלה עד כה - 40:53. ריצת 2:12 מצד השחקנים של גודס החזירה אותם עד מינוס שלוש בלבד. הריצה הישראלית המשיכה, כאשר תומר גינת קבע 58:56 בלבד לרעת ישראל, וזו הייתה גם תוצאת הרבע.

רבע 4:

הפינים שוב הצליחו להגדיל את יתרונם, אך ישראל לא הסכימה לוותר ובזכות מהלכים טובים של ים מדר ועוד כמה סלים בצבע של סורקין הצליחה שוב להיצמד. גם נמרוד לוי עשה את שלו והפינים מצאו את עצמם ביתרון 73:74 בלבד כדקה וחצי לסיום. מהלך גדול של סל ועבירה מצד מרקאנן העביר את המומנטום לצד הפיני. ישראל קיבלה החלטות לא נכונות וזרקה זריקות לא טובות בדרך להפסד 79:73.

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: רומן סורקין 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, נמרוד לוי 13, ים מדר 11, דני אבדיה (3 מ-10 מהשדה) ותמיר בלאט 8 כ"א, תומר גינת 7, ג'ייק כהן 5, יובל זוסמן 4, רפי מנקו 3.

הרבו לפינלנד: לאורי מרקאנן 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, אליאס ולטונן 14 ו-6 ריב', פטרי קופונן 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully