וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מדמיין את אצילי פורץ בבכי כשהוא מגלה שמסי לא משחק"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 7:27

הסטורי של כוכב מכבי חיפה הגיע עד דרום אמריקה: "עוד עלול 'להסתפק' בחולצה של ויטיניה. בילארדו היה קונס אותו ב-20 אלף דולר"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

עומר אצילי אמנם מיהר להסיר מהסטורי באינסטגרם את הבקשה המדוברת לקבל את החולצות של ליאונל מסי וניימאר, אבל הספינה הזו כבר הפליגה מזמן, צילומי המסך הפכו לוויראליים ועכשיו הסיפור הגיע עד דרום אמריקה.

העיתונאי ניקולאס סאמפר, שכותב בכמה כלי תקשורת בדרום אמריקה, ביניהם ESPN, התנגח בכוכב מכבי חיפה, שחקן העונה של ליגת העל הישראלית שיפגוש ממש בקרוב את פריז סן ז'רמן הנוצצת (וגם את יובנטוס ובנפיקה).

"לאצילי יש מזל שקרלוס בילארדו הוא לא המאמן שלו, כי הדוקטור כנראה היה לוקח לו את הטלפון הסלולרי ומשליך אותו לאקווריום של כרישים - כדי לוודא שהשחקן לא ינסה להשיג אותו", כתב אתמול סאמפר, "כדורגלן צריך קודם כל לחשוב על לשחק ולנצח. לפחות מהצד זה נראה כאילו כל מה שמעניין את אצילי זה רק להשיג מזכרת".

עומר אצילי, דולב חזיזה לצד ליאונל מסי. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
הטלפון לאקווריום של כרישים?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

סאמפר המשיך: "ב-1996 בוקה ג'וניורס הובסה 6:0 על ידי חימנסיה לה פלאטה בבומבונרה - בושה ענקית. כשבילארדו ירד לחדרי ההלבשה, הוא ראה שחלק מהשחקנים שלו החליפו חולצות עם היריבים שכרגע פירקו אותם ל-1,000 חתיכות. שחקני בוקה ספגו קנס קטן כמה ימים לפני כן בגלל סיפור אחר, אבל בילארדו החליט להגדיל אותו אותו: כל שחקן שנתן חולצה של בוקה ג'וניורס ליריב שהביס אותו, ספג קנס של 20 אלף דולר".

העיתונאי כתב: "אני רק מדמיין שבמשחקים בין פריז סן ז'רמן למכבי חיפה מסי וניימאר לא ישחקו מאיזו סיבה. אני מדמיין את אצילי ממרר בבכי כשהוא מבין שהוא לא יקבל מהם חולצה. אני מדמיין אותו רודף אחרי חולצה של אידריסה גיי או ויטיניה, כי 'זה יותר טוב מכלום'. אני מדמיין שקרלוס בילארדו - שהיום נאבק בבעיות בריאות קשות - היה קונס אותו ב-20 אלף דולר על הסטורי שהוא העלה לאינסטגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully