וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו אחרוני המעריצים": הפנייה של אצילי וחזיזה למסי הפכה לויראלית

שחקני מכבי חיפה ניסו לשריין לעצמכם את החולצות של מסי וניימאר אחרי ההגרלה, אתרי ספורט מובילים בעולם דיווחו: "איך פ.ס.ז' אמורה לקחת אותם עכשיו ברצינות?"

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

עוד לפני הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, עומר אצילי ודולב חזיזה פינטזו על מפגש עם ליאו מסי. חזיזה ביקש "בית מוות", אצילי התחנן "תביאו את מסי, אני 'אתאבד' עליו" - ובסופו של דבר שחקני מכבי חיפה קיבלו את מבוקשם, והתגובה שלהם הפכה לויראלית ברחבי העולם.

דקות בודדות אחרי ההגרלה, העלו השניים תמונה משותפת באינסטגרם בה תייגו את ליאו מסי וניימאר וניסו "לשריין" לעצמם את החולצות שלהם בסוף המשחק נגד פריז סן ז'רמן, שמועדו המדויק עדיין לא ידוע. "T shirt to us please" ("החולצה אלינו"), כתבו השניים, ומחקו אחרי שהבינו כמה תהודה הפוסט יוצר.

עומר אצילי, דולב חזיזה לצד ליאונל מסי. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
אצילי וחזיזה לצד מסי/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

ב"טוטומרקאטו" האיטלקי ציינו את "שחקני מכבי חיפה המשוגעים" שביקשו "בקשה חריגה", ותהו: "איך מסי וניימאר אמורים לקחת אותם ברצינות עכשיו?". גם בצרפת ובאיטליה דיווחו בנימה משועשעת על הבקשה של אצילי וחזיזה.

כאמור, אצילי וחזיזה בסך הכל קיבלו את מבוקשם. "את מי אני רוצה לפגוש? תביא לי את מסי ואני 'מתאבד' עליו שם", אמר אצילי אחרי ההעפלה. "אנחנו לא מצפים להמשיך לתת רביעיות מול האריות של אירופה, אבל אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, כדורגל התקפי. אנחנו תמיד באים למשחק ומאמינים שאפשר לנצח".

חזיזה אמר לפני ההגרלה: "אני רוצה בית מוות, לקבל את פריז סן ז'רמן, ליברפול ודורטמונד אולי. רוצה שמסי וניימאר יחזרו לישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully