וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה אחרי ההצגה: "מקווה שזה רק השלושער הראשון מתוך רבים"

החלוץ הישראלי נבחר לשחקן המצטיין ולקח כדור הביתה אחרי ה-0:9 של סלטיק על דנדי יונייטד: "תמיד שמח לשחק כמה שיותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.8/ספורט1

ליאל עבדה כבר רשם לא מעט הופעות נהדרות מאז שהגיע לסלטיק בקיץ שעבר, אבל זו של היום (ראשון) הוא לא ישכח לעולם. החלוץ הישראלי כבש שלושער ראשון בקריירה, בישל גול נוסף ואלופת סקוטלנד הביסה 0:9 את דנדי יונייטד בטנדייס פארק - ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה.

"זו תוצאה טובה עבורנו. ההופעה הייתה טובה ומבחינה אישית - אני תמיד שמח לשחק כמה שיותר", סיכם עבדה, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק וכמובן לקח כדור הביתה בזכות השלושער, "אני מאושר שכבשתי שלושער עבור סלטיק, הוא הראשון שלי, אבל אני מקווה שיגיעו עוד אחריו. כולם היו במיטבם היו, עשינו את העבודה ועכשיו אנחנו מרוכזים במשחק הבא".

עבדה פתח לראשונה העונה והשלים 78 דקות לפני שיצא לקול תשואות האוהדים שליוו את סלטיק. קיוגו פורוהשי היפני כבש שלושער משלו, אבל ב"סקיי ספורטס" הסבירו את הבחירה בעבדה לשחקן המצטיין: "הוא היה נהדר בטנדייס. הוא התחיל עם כדור נפלא שהוביל לשער הראשון של קיוגו, לפני שבישל לז'וטה על סף המחצית. אחר כך הוא הוסיף שלישייה משלו".

מאמן אנג' פוסטקוגלו אמר: "ליאל הוא שחקן צעיר ופנטסטי. כל דבר שביקשנו ממנו ב-12-14 החודשים האחרונים הוא לקח כפרויקט ועשה בהצטיינות. הוא רוצה ללמוד ולהשתפר. זה היה משחק טוב שלו, ידענו שהיום תהיה לו הזדמנות לקבל הרבה את הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully