וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה כבש שלושער ראשון בקריירה וגם בישל, שער ניצחון לנאתכו

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 23:54

שחקן הכנף פתח לראשונה וגם כיכב בניצחון השיא של סלטיק 0:9 על דנדי יונייטד. קשר פרטיזן הכריע בדקה ה-88, בכורה לדוידה במדי סטנדרד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.8/ספורט1

אחרי ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים של העונה, סלטיק וליאל עבדה ממשיכים לחורר רשתות בליגה הסקוטית. האלופה התייצבה היום (ראשון) למשחק חוץ אצל דנדי יונייטד, והישראלי שפתח ב-11 לראשונה העונה ניצל עד תום את ההזדמנות שקיבל.

בדקה ה-15, מסירת עומק מופלאה של עבדה ממחצית המגרש מצאה את ז'וטה, שהשאיר לקיוגו פורוהאשי שקבע 0:1. החלוץ היפני סיים את המחצית הראשונה עם שלושער לאחר שהבקיע גם בדקה ה-40 וה-45+2, כאשר את ה-0:3 בישל לו עבדה. שש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית ז'וטה התכבד משלו בדרך ל-0:4 ענק בהפסקה.

עבדה וחבריו המשיכו מהיכן שעצרו בתחילת המחצית השנייה. מת'יו אוריילי מצא את שחקן הכנף ברחבה, ובדקה ה-50 הישראלי דחק מקרוב וקבע 0:5. יוסיפ יוראנוביץ' כבש את השישי בדקה ה-55, וכעבור חמש דקות עבדה השלים צמד מקרוב. עוד 18 דקות חלפו ושחקן נבחרת ישראל השלים את השלושער הראשון שלו בקריירה, כאשר כבש את השמיני של סלטיק (77) והעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה בעונה הנוכחית.

דקה לאחר מכן עבדה הוחלף, ומהספסל הוא ראה את דייויד סטארפלט מבקיע ומשלים את תוצאת המשחק - 0:9 מוחץ לסלטיק, שהשוותה את הניצחון הכי גבוה בתולדותיה והגדול ביותר בהיסטוריה של הפרמיירשיפ הסקוטית.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
מחצית נהדרת של האלופה. עבדה/GettyImages, Steve Welsh

* ביברס נאתכו הציל את פרטיזן בלגרד מעוד איבוד נקודות מביך, כשהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-88 וקבע 0:1 בחוץ מול רדניצ'קי 1923. פרטיזן עלתה למקום השמיני בליגה הסרבית ומפגרת בשבע נקודות אחרי הכוכב האדום שניצחה את כל ששת משחקיה. לנאתכו שלושה שערי ליגה העונה.

* אושר דוידה ערך הופעת בכורה במדי סטנדרד ליאז', נכנס כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף לניצחון החוץ 0:1 על קורטרייק משער של סלים אמלאח שבע דקות לסיום. עדן שמיר עלה גם הוא לשניות הסיום עם חילוף בדקה ה-94 והאורחת חגגה ניצחון שני בסך הכול בשישה מחזורים בליגה הבלגית.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-48 ולא הצליח לסייע לאנדרלכט להימנע מהפסד חוץ 2:1 מול אוניון סן ז'ילואז. זה היה הפסדה השני של אנדרלכט העונה והיא ירדה למקום השישי עם תשע נקודות מתוך 15.

* תאי בריבו שיחק 74 דקות בניצחון הליגה הראשון העונה של וולפסברגר - 1:3 בחוץ על טירול. קבוצתו נחלצה מהמקום האחרון ובמאזנה חמש נקודות אחרי שישה מחזורים.

* מקסים פלקושצ'נקו נכנס בדקה ה-55 בהפסד של הונבד 3:1 בחוץ לאלופה פרנצווארוש. קבוצתו עם ארבע נקודות אחרי חמישה מחזורים בליגה ההונגרית.

* פיראס אבו עקל השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד של גבאלה 2:0 לסבאח באקו בליגה האזרית.

* צליל נחמיה שיחק 10 דקות כמחליף בתבוסה הביתית של הגלמן 4:1 לאלופה ז'לגיריס. קבוצתו עדיין במקום השני, אך מפגרת בחמש נקודות אחרי האלופה, לה גם ארבעה משחקים חסרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אושר דוידה שחקן סטנדרד ליאז'. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
עם המדים החדשים. אושר דוידה היום/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

* אוסטריה וינה, יריבתה הראשונה של הפועל באר שבע בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, סיימה ב-3:3 מלהיב בחוץ מול אוסטריה קלגנפורט. מתן בלטקסה המשיך להיעדר בגלל פציעה.

* לך פוזנן, יריבת הפועל באר שבע בקונפרנס ליג, ניצחה 0:1 את פיאסט גליביצה ונחלצה מהמקום האחרון אחרי שצברה רק נקודה בארבעת משחקיה הראשונים בליגה הפולנית.

* ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של זנדהאוזן, שהפסידה 1:0 בחוץ לקיל בבונדסליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully