וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם לו רגל: המאמן שהמליץ לטוכל לא להחתים את רונאלדו

בגלל זה צ'לסי ויתרה עליו? באנגליה נטען כי אקס מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק ייעץ למאמן הבלוז לא לצרף את החלוץ הפורטוגלי

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על סאות'המפטון/ספורט1

צ'לסי הייתה יכולה להיות היעד האידיאלי מבחינת כריסטיאנו רונאלדו, שמעוניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד קודם כל בשביל לשחק בקבוצה שמסוגלת להיאבק על זכייה בליגת האלופות, אלא שהבלוז ויתרו על האפשרות להחתים את החלוץ הפורטוגלי והלילה (בין שבת לראשון) דווחה באנגליה הסיבה לכך.

לפי כלי התקשורת בממלכה, למרות שהבעלים החדש טוד בולי היה מעוניין לצרף את רונאלדו, האופציה ירדה מהפרק אחרי שיחה בינו לבין תומאס טוכל, כיוון שהאחרון קיבל עצה מחברו הטוב ומאמן מנצ'סטר יונייטד בעונה הקודמת, רלף רנגניק - "אל תחתים את כריסטיאנו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד  רלף רנגניק עם כריסטיאנו רונאלדו. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
המליץ לטוכל לא לצרפו. רנגניק עם רונאלדו/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

כמובן שאם הדברים נכונים, הרי שלא מדובר בהפתעה כלל וכלל. חילוקי הדעות המקצועיים בין המאמן הגרמני לסופרסטאר הוזכרו לא אחת בתקשורת האנגלית, וייתכן שאף הובילו לכך שרנגניק בן ה-64 ויתר על הישארות בתפקיד המנהל הטכני של השדים האדומים, לטובת עבודה בנבחרת אוסטריה בלבד.

כך או כך, מעמדו של CR7 נפגע משמעותית ביונייטד, וכשנותרו שלושה ימים בלבד לסגירת חלון ההעברות, הוא וסוכנו ממשיכים לחפש את הקבוצה שתהיה מוכנה לתת לו את הבמה בליגת האלופות למרות שהוא כבר בן 27 ו"לא תורם למשחק הלחץ", כפי שביקרו אותו רנגניק ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully