וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי שוקלת את האפשרות להחתים את כריסטיאנו רונאלדו"

הבעלים החדש בסטמפורד ברידג' שוקל להגיש הצעה עבור החלוץ שביקש לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כדי לשחק בליגת האלופות ואף מוכן לקצץ לשם כך, כך לפי פרסומים בממלכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7/ספורט1

היכן ישחק בעונה הבאה כריסטיאנו רונאלדו? הפנומן בן ה-37 אמור היה להתייצב היום (שני) לאימוני מנצ'סטר יונייטד ולא עשה זאת מסיבות אישיות, אלא שמתחת לפני השטח - וזה כבר לא סוד - הוא מחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה.

בממלכה פורסם שרונאלדו יגיע היום למנצ'סטר וייפגש עם המאמן אריק טן האח גם כדי להבהיר לו שהוא מעוניין לעזוב במטרה לשחק בעונה הבאה בקבוצה שתתחרה בליגת האלופות, אלא שמפגש כזה טרם התקיים, ככל הנראה. בינתיים, לפי "האתלטיק"' התחנה הבאה של הפורטוגלי עשויה להיות צ'לסי, שבימים אלו שוקלת אם לפנות רשמית לשדים האדומים עם הצעה לרכוש את החלוץ.

לפי "אינדיפנדנט", כריסטיאנו רונאלדו אף מוכן לקצץ בשכרו כדי שעזיבה תצא לפועל - לא משנה אם לצ'לסי, באיירן מינכן, פריז סן ז'רמן או נאפולי, הקבוצות שמוזכרות כמי שעשויות לצרפו הקיץ. חוזהו הנוכחי מוערך בכחצי מיליון יורו בשבוע ומכיוון שלא התקבלו עבורו הצעות עד כה, הוא מוכן לקצץ כדי לסייע להשלמת מהלך שכזה.

כריסטיאנו רונאלוד, מנצ'סטר יונייטד. LINDSEY PARNABY, GettyImages
בעונה הבאה במדי צ'לסי? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, LINDSEY PARNABY

צ'לסי השאילה בשבוע שעבר את רומלו לוקאקו לאינטר וגם טימו ורנר הגרמני עשוי להימכר, כך שכריטיאנו רונאלדו בהחלט עשוי לפתור לתומאס טוכל בעיה בחוד. לפי הדיווחים בימים האחרונים, רונאלדו מעוניין לעזוב מכיוון שהקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות וצ'לסי היא אחת הקבוצות שיכולה לספק לו את הרצון הזה.

הבעלים החדש של צ'לסי, טוד בולי, נפגש בחודש שעבר עם ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של החלוץ, אז הוצעה לו האפשרות להחתים את הפנומן הפורטוגלי ונראה שכעת זו החלטה שבהחלט נשקלת בחיוב. מעבר לתרומה המקצועית הצפויה, עבורם החתמה של כריסטיאנו רונאלדו גם תיתן למועדון תנופה מבחינה כלכלית ותדמיתית. נכתב גם כי טוכל "מעריץ" את כריסטיאנו רונאלדו ולא יתנגד להגעתו.

מנצ'סטר יונייטד מצדה מתעקשת על כך שהחלוץ לא יימכר, אולם ייתכן שלא תהיה לה ברירה בסופו של דבר אלא להיענות לאחת ההצעות למכור אותו, אם וכאשר יגיעו כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully