וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנתניה: "לא צריכים להיראות ככה מול אף יריב ובשום משחק"

היהלומים המומים מהבליץ של מכבי חיפה ב-4:1: "נצטרך להתאושש במהרה". טוומאסי ייעדר כשלושה שבועות נוספים, כיצד קארצב ישפיע על הרכש החדש?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה ספגה אמש (שבת) מהלומה כואבת כאשר הובסה 4:1 במשחק החוץ נגד מכבי חיפה. נתניה הגיעה למשחק עם המון תקוות אחרי ניצחון בתוצאה זהה של 1:4 במחזור הקודם נגד בית"ר ירושלים, וגם הפעם הצליחה לעלות ליתרון במחצית הראשונה משער רביעי העונה של איגור זלטאנוביץ' שנראה נהדר במשחקים האחרונים. בליץ של הירוקים בסיום המשחק עם שלושה שערים בתוך כרבע שעה, הותירו את הקבוצה של אלמוג כהן ובני לם המומה לחלוטין עם שריקת הסיום.

"אנחנו לא צריכים להיראות ככה, מול אף יריב ובשום משחק", אמרו בנתניה אחרי התבוסה הכואבת. "נצטרך להתאושש במהרה ממה שקרה לנו אתמול בחיפה ונצטרך לעשות את זה כבר במשחק הליגה הקרוב שלנו".

בני לם מאמן מכבי נתניה עם המנהל הספורטיבי אלמוג כהן. ברני ארדוב
נתניה בהלם. בני לם ואלמוג כהן/ברני ארדוב

היהלומים הגיעו למשחק ללא פטריק טוומאסי, שייעדר כשלושה שבועות נוספים בגלל קרע קטן של סנטימטר בשריר הירך האחורי שלו, כאשר גם עדן קארצב, שחזר להתאמן ביום שישי עם הקבוצה אחרי שעסקת העברתו לדינמו מוסקבה פוצצה בשבוע שעבר, לא נכלל בסופו של דבר בסגל ובצוות המקצועי החליטו להמתין למשחק הבא כדי להכניסו לעניינים בהדרגה.

מי שערך אמש הופעת בכורה במדים הצהובים-שחורים הוא הקשר איתן אזולאי, שנכנס לשחק במחצית השנייה אחרי שהעברתו ממכבי פתח תקוה נחתמה סופית בשבוע שעבר. אזולאי יצטרך להילחם כעת על מקומו בהרכב והתחרות לא תהיה פשוטה עבורו בשלב זה של העונה, כאשר על משבצת הקשר האחורי משחקים גם יובל שדה ועדן קארצב ולפרקים גם בוריס אינו.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במחזור הבא מכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully