וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הוא לא פורש? רוג'ר פדרר הטניסאי המכניס בעולם, גם בלי לשחק

לפני אליפות ארה"ב: "פורבס" גילה כי השוויצרי הכניס ב-12 החודשים האחרונים 90 (!) מיליון דולר מחסויות שונות והסכמים מסחריים, הרבה יותר מנדאל ודג'וקוביץ' ביחד. הטופ-10 ברשימה ממחיש את הכוכבים העולים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום ל-28.8/ספורט1

רוג'ר פדרר ממשיך להיות הטניסאי שמכניס הכי הרבה כסף בענף, על אף שהוא לא משחק ומושבת כבר תקופה ארוכה בגלל פציעה. "פורבס" פרסם את מדד ההכנסות של הטניסאים לקראת אליפות ארה"ב, ומתברר שגם ב-12 החודשים האחרונים פדרר הרבה מעל כולם, וגם בגיל 41 כשהוא לא מופיע על המגרשים הוא הכניס בשנה האחרונה 90 מיליון דולר (כמובן רק מחסויות, בלי פרסי זכייה). פדרר לא שיחק מאז שהודח מווימבלדון בקיץ 2021, כשהוא סובל מפציעה בברכו השמאלית ובגיל 41 מאמין שעדיין ישוב לשחק העונה, ואולי גם בשנה הבאה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
שאל אותי איך אני עושה את זה. פדרר/רויטרס
נאומי אוסקה ג'ינס. יחצ,
פופולריות שממשיכה לעלות. אוסקה/יחצ

במקום השני ברשימה נמצאת נאומי אוסקה, שהכניסה 56.2 מיליון דולר (מתוכם 1.2 מיליון דולר בכספי זכייה). גם אוסקה לא הרבתה להופיע על המגרשים בתקופה האחרונה, אך נהנית משורה ארוכה של ספונסרים שמנים. סרינה וויליאמס, עוד טניסאית שבקושי שיחקה לאחרונה, נמצאת במקום השלישי ברשימה עם 35.1 מיליון דולר הכנסות בשנה האחרונה, כשרק 200 אלף מטורנירים והופעות על המגרש.

הבא בתור ברשימה הוא רפאל נדאל, שבשנה האחרונה הרוויח 31.4 מיליון דולר, כשמתוכם סכום משמעותי בפרסי זכייה: 6.4 מיליון דולר. השנה כזכור הוא זכה באוסטרליה וברולאן גארוס, ועלה למקום הראשון בטבלת זוכי הגראנד סלאמים עם 22 תארים. נובאק דג'וקוביץ', שפספס השנה שני טורנירי גראנד סלאם בגלל סירובו להתחסן נגד קורונה, הכניס בשנה האחרונה 27.1 מיליון דולר, 7.1 מיליון דולר בפרסי זכייה.

במקום השישי מדורגת אמה רדוקאנו, הבריטית הצעירה, שהכניסה השנה 21.1 מיליון דולר אחרי הפריצה המטאורית שלה בשנה שעברה אחרי הזכייה באליפות ארה"ב. בת ה-19 הרוויחה 3.1 מיליון דולר בפרסי זכייה, אבל חתמה עם רשימה ארוכה של נותני חסויות.

עוד בוואלה!

"מכונת כסף": אמה רדוקאנו מנצחת, אנגליה באובססיה על הלוק שלה

לכתבה המלאה
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. Clive Brunskill, GettyImages
עדיין עושה מיליונים גם על המגרש עצמו. נדאל/GettyImages, Clive Brunskill
אמה רדוקאנו טניסאית בריטית. רויטרס
כוכבתעל. רדוקאנו/רויטרס

אחריהם ברשימה דניל מדבדב הרוסי, עם 7.3 מיליון דולר בפרסי זכייה (הסכום הכי גבוה ברשימה) אבל בסך הכל 19.3 מיליון דולר. קי נישיקורי גרף 13.2 מיליון דולר (רק 200 אלף בפרסי זכיה), ונוס וויליאמס 12 מיליון דולר (רק 30 אלף דולר מפרסי זכייה) ואחריהם קרלוס אלקראס, הספרדי העולה, שהכניס בשנה האחרונה 10.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully