וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכונת כסף": אמה רדוקאנו מנצחת, אנגליה באובססיה על הלוק שלה

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 14:43

הטניסאית הבריטית עלתה למגרש המרכזי בווימבלדון עם תכשיטים בשווי עשרות אלפי ליש"ט, ורשימת החסויות שלה ממשיכה להתרחב: "רק כסף בראש שלה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

אמה רדוקאנו היא אחת הספורטאיות הפופולריות באנגליה, מאז שהטניסאית זכתה בשנה שעברה באליפות ארה"ב בהופעת הבכורה שלה בטורניר גרנד סלאם. רדוקאנו, בת 19 בלבד, הפכה ללהיט בקרב חובבי הספורט בממלכה, ולמעשה בעולם כולו, ואומנם 2022 לא הייתה שנה מוצלחת עבורה מבחינה ספורטיבית, לאור הפציעות שממנה סבלה, ובכל זאת מבחינה עסקית וכספית רדוקאנו היא הצלחה גדולה.

הטניסאית הבריטית אמה רדוקאנו. Frey/TPN, GettyImages
כל פריט שלה זה החלטה עסקית. רדוקאנו/GettyImages, Frey/TPN
הטניסאית הבריטית אמה רדוקאנו. Frey/TPN, GettyImages
חייבת להצדיק על המגרש את ההייפ סביבה מחוצה לו. רדוקאנו/GettyImages, Frey/TPN
המגרש המרכזי, טורניר ווימבלדון. רויטרס
המגרש המרכזי מפוצץ לכבוד רדוקאנו. ווימבלדון/רויטרס

אתמול (שני) היא ניצחה בסיבוב הראשון בטורניר ווימבלדון, כשגברה 4:6, 4:6 על אמילי ואן אוייטנק ועלתה לסיבוב השני, אבל בתקשורת הבריטית ממשיכים לנתח את כל מה שמסביבה. כך, למשל, התעורר דיון בנוגע לתכשיטים שענדה, כשכל פריט נותח לעומק על ידי הצהובונים. ב"דיילי מייל", למשל, ציינו שהעגילים שלה (עם יהלומים ופנינה) עולים בחנות טיפאני 7,575 ליש"ט. לצדם היא ענדה שרשרת תואמת שעלותה היא 3,875 ליש"ט. בנוסף, הצמיד אותו ענדה על ידה הוא מזהב לבן, ועולה בטיפאני 18,900 ליש"ט. בסך הכל היא ענדה תכשיטים בשווי של 30 אלף ליש"ט.

"את הבחורה הזאת מעניין רק כסף", אמר אתמול איש הטלוויזיה סטיב אלן, שידוע באמירות הפרובוקטיביות שלו. אבל לאחרונה באמת רדוקאנו, המדורגת 11 בעולם, לא ממש מצדיקה את ההייפ סביבה, כשמשווים בין ההישגים שלה על המגרש להצלחה המסחרית שלה.

פורשה

טיפאני

דיור

אוויאן

בריטיש איירוויז

נייקי

היא חתמה על הסכם עם חברת דיור בשווי 2 מיליון ליש"ט, מטיפאני היא מקבלת עוד 2 מיליון ליש"ט, המחבט ווילסון שלה נוצר במיוחד עבורה עם גידים ייחודיים, במקביל יש לה חסות עם בריטיש איירווייז (בשווי מיליון ליש"ט) וודהפון (3 מיליון ליש"ט), רכבי פורשה וכמובן עם נייקי. עד עתה, בגיל 19, הכניסה בקריירה כ-11 מיליון ליש"ט, אבל רק חמישית מזה בכספי זכייה, בעיקר בזכות אותה זכייה באליפות ארה"ב. לא רע עבור טניסאית שעד לפני שנה לא זכתה במשחק בסבב המקצועני.

אתמול היא הצליחה לעמוד בלחץ, כשבהופעת הבכורה שלה במגרש המרכזי בווימבלדון השיגה ניצחון לעיני קהל צמא ונלהב. "זו לא הייתה הקלה, אלא פשוט אושר", אמרה, "לשחק במגרש המרכזי, להשיג פה ניצחון ראשון, זה מדהים. ניצלתי את האווירה המדהימה, ראיתי את כולם נלהבים, הרעש היה אדיר, והתגבר עוד יותר ככל שהמשחק התקדם. ברגעים קשים זה ממש הרים אותי".

הקמפיין שלה ב"נייקי" מראה את כל הביקורות סביבה, כשעל המסך מופיעים הכיתובים "להיט של טורניר אחת", "מכונת כסף", "מזליקית" וכו' - בזמן שהיא עצמה משחקת על המגרש, ומנופפת את הביקורות. כעת היא יודעת שחובה עליה להצדיק על המגרש את ההייפ סביבה מחוצה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully