וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ יודע: "0:9 זו תוצאה מוזרה שלא תחזור על עצמה הרבה"

ליברפול התפוצצה על בורנמות', המאמן התמוגג: "כשזה מתחבר זה פנטסטי". שחקן העבר פאט נווין: "זה יכול היה להיגמר 0:14"

תקציר: ליברפול - בורנמות' 0:9/ספורט1

ליברפול השוותה היום (שבת) את הניצחון הגדול ביותר בתולדות הפרמיירליג, כאשר הביסה 0:9 את בורנמות' באנפילד. אחרי שתי תוצאות תיקו במחזורי הפתיה ולאחריהם הפסד למנצ'סטר יונייטד, ליברפול הוציאה היום את כל התסכולים על העולה החדשה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה פעמיים בפעם הזה בעבר (על איפסוויץ' ב-1995 ועל סאות'המפטון בשנה שעברה) ולסטר ניצחה גם היא 0:9 את סאות'המפטון ב-2019.

"זו תוצאה משונה שכנראה לא תחזור על עצמה עוד הרבה פעמים", הודה יורגן קלופ. "זו מרגיש כמו תוצאה חשובה. זה לא כאילו עבדנו פחות קשה בשבועות הקודמים, אבל כשזה מתחבר כמו היום זה פנטסטי. כולם צריכים לחגוג היום. היינו צריכים להוכיח משהו לעצמנו. היו לנו רגעים טובים עד עכשיו, אבל לא היינו מרוצים מאיך ששיחקנו עד עכשיו העונה. אנחנו פשוט צריך להכווין את המשחק, וזה מה שעשינו היום, וזה מה שאהבתי".

"היום התחלנו טוב, ניצלנו את ההזדמנויות שלנו, וזה מה שהיינו צריכים לעשות גם ביום שני", אמר טרנט אלכסנדר ארנולד, "רצינו לעלות בטירוף, וניצלנו את האווירה כאן. הסתערנו עליהם כבר מהרגע הראשון, זה היה משחק יוצא מהכלל שלנו, תצוגה נהדרת. לא הייתה לנו פתיחת העונה שקיווינו לה, היינו חייבים את הניצחון והשגנו אותו בצורה מיוחדת".

הארווי אליוט, שכבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג, הוסיף: "זו הקלה גדולה עבורנו ועבור האוהדים שלנו, לספק הופעה כזאת אחרי שכל כך הרבה אנשים פקפקו בנו. אנחנו בעננים".

שחקן העבר ופרשן BBC פאט נווין התמוגג ואמר: "זה יכול היה להיות 0:12, 0:13, 0:14, ואני לא מגזים. הכל הלך מושלם עבור ליברפול. לפעמים אנחנו לוקחים את כל זה כמובן מאליו".

המאמן המפסיד וההלום סקוט פארקר סיכם: "אנחנו די בהלם, זה יום קשה וכואב, ברגעים מסוימים הבדלי הרמות היו פשוט גדולים מדי. צר לי עבור השחקנים ועבור האוהדים, אנחנו לא הולכים לישון הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully