וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער להולאנד במהפך הגדול של מנצ'סטר סיטי, 0:9 היסטורי לליברפול

צפו: האלופה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:4 על קריסטל פאלאס בזכות הסקורר הנורבגי, סגניתה השוותה שיא ליגה מול בורנמות' כשפירמינו כבש צמד ובישל שלושה. ארסנל חזרה מ-1:0 ל-1:2 על פולהאם ונותרה מושלמת, צמד לסטרלינג ב-1:2 של צ'לסי על לסטר

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, המחזור ה-4/ספורט1

אחרי ניצחונה הדחוק של מנצ'סטר יונייטד, המחזור הרביעי בפרמיירליג סיפק שבת מופרעת עם קאמבק אדיר של מנצ'סטר סיטי מ-2:0 ל-2:4 על קריסטל פאלאס בזכות שלושער של ארלינג הולאנד, ו-0:9 היסטורי של ליברפול על בורנמות' חסרת האונים. ראחים סטרלינג כבש צמד ב-1:2 של צ'לסי ב-10 שחקנים על לסטר סיטי. ארסנל נותרה מושלמת אחרי 1:2 דרמטי על פולהאם.

ארלינג הולאנד חוגג כיבוש שער לזכות מנצ'סטר סיטי. Jay Barratt - AMA, GettyImages
הוא כבר מלך שערי הפרמיירליג. ארלינג הולאנד חוגג/GettyImages, Jay Barratt - AMA

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:4

במחזור הקודם חזרה האלופה מפיגור 3:1 בניוקאסל ל-3:3 והערב שוב חפרה לעצמה בור של שני שערים, רק שהפכה לניצחון בזכות חלוץ הרכש ארלינג הולאנד. שני מצבים נייחים של קריסטל פאלאס הותירו את האלופה בהלם ובפיגור 2:0 והזכירו לאוהדים את ההפסד הביתי בתוצאה זו בעונה שעברה. סיטי מעולם לא חזרה לניצחון אחרי פיגור כזה במחצית בפרמיירליג, אבל עד היום לא היה לה את הולאנד. ברנרדו סילבה צימק תחילה בעזרת רגל של שחקן הגנה, ואז החל המופע של החלוץ הנורבגי שחגג שלושער ראשון באנגליה תוך 19 דקות ועלה לראש טבלת המבקיעים.

דקה 4: גול! האורחת קיבלה כדור חופשי מצד ימין, אזה הרים לתוך הרחבה, הכדור פגע בווקר, המשיך לסטונס וממנו אל הרשת. 0:1 מפתיע לקריסטל פאלאס.

דקה 21: גול! שוב מצב נייח של אזה, הפעם עם קרן מסובבת מצד ימין שמצאה את הראש של הבלם אנדרסן שנגח בעוצמה אל הרשת. 0:2 מדהים לקריסטל פאלאס.

דקה 53: גול! רודרי שלח כדור ארוך ימינה לעבר סילבה, שחתך על קו ה-16 ובעט בשמאל כדור שפגע בשלופ ונכנס פנימה. מנצ'סטר סיטי צימקה ל-2:1.

דקה 62: גול! האלופה שלחה שבעה שחקנים לרחבה, פודן השתלט בצד שמאל והרים לתיבת החמש והולאנד נגח פנימה. מנצ'סטר סיטי איזנה ל-2:2.

דקה 70: גול! התקפה מצד ימין הובילה למהפך, כשסטונס ניסה לבעוט אחרי כדור הרוחב והולאנד המשיך מקרוב פנימה. 2:3 גדול למנצ'סטר סיטי.

דקה 81: גול! הולאנד קיבל כדור מגונדואן, לא ספר את שני הבלמים וביניהם בעט אל הרשת כדי לחגוג שלושער ראשון באנגליה. 2:4 למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

צפו בתקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:4 (שלושער של ארלינג הולאנד)/ספורט1

ליברפול - בורנמות' 0:9

העולה האומללה שימשה כשק החבטות של סגנית האלופה, שקבעה את ניצחון השיא שלה בפרמיירליג והייתה יכולה גם לשבור שיא ליגה אלמלא כמה החמצות. מאז ה-0:9 על קריסטל פאלאס בספטמבר 1989 לא נראתה תוצאה כזו באנפילד, רק שהפעם זה הניצחון הראשון של ליברפול העונה. רוברטו פירמינו בישל שני שערים בשש דקות הפתיחה, כולל להארווי אליוט שכבש לראשונה בקריירה בפרמיירליג. הברזילאי הוסיף עוד אסיסט וגם כבש בעצמו (לראשונה שחקן של ליברפול מעורב בארבעה שערים כבר במחצית הראשונה בליגה), לפני שווירג'יל ואן דייק קבע את תוצאת המחצית. הקצב נמשך גם לאחר ההפסקה, פירמינו השלים צמד וכך גם לואיס דיאס, ואפילו המחליף פאביו קרבאליו השתתף בחגיגת השערים.

דקה 3: גול! פירמינו הרים לרחבה ודיאס הקולומביאני נגח אל הרשת. 0:1 מהיר לליברפול.

דקה 6: גול! סלאח פרץ מימין ומסר לפירמינו שהשאיר לאליוט, והקשר הצעיר סובב כדור חד מ-17 מטרים אל הרשת. 0:2 לליברפול, שער בכורה לאליוט בפרמיירליג.

דקה 17: החמצה נדירה של סלאח משני מטרים מול שער חשוף, אחרי מהלך נפלא בצד ימין של דיאס, פירמינו שהסיט עם העקב ואליוט שהעביר את כדור הרוחב.

דקה 28: גול! אלכסנדר-ארנולד החליף מסירות עם פירמינו והפציץ בימין מ-20 מטרים אל הרשת של טראברס. 0:3 לליברפול, שלושה בישולים לפירמינו.

דקה 31: גול! סלאח ניסה למסור לאחור, הכדור פגע בשחקן הגנה וקיפץ לעבר פירמינו שמהאוויר המשיך פנימה והצטרף לרשימת הכובשים אחרי שלושת הבישולים שלו. 0:4 לליברפול.

דקה 45: גול! רוברטסון הרים קרן מצד שמאל והבלם ואן דייק התרומם גבוה ונגח חזק פנימה. 0:5 מוחץ לליברפול עוד לפני ההפסקה.

דקה 47: גול! האדומים לא עוצרים. אלכסנדר-ארנולד העביר רוחב מצד ימין והבלם מפאם הקדים את דיאס וכבש לשערו הוא. 0:6 לליברפול.

דקה 62: גול! רוברטסון הוציא קרן קצרה, קיבל בחזרה והרים, השוער טראברס הדף רע ופירמינו כבש מקרוב בניסיון שני. 0:7 לליברפול.

דקה 80: גול! צימיקאס הסיט מהאוויר לעבר קרבאליו המחליף שירה פנימה וחגג את שערו הראשון במדי ליברפול. כבר 0:8.

דקה 85: גול! 0:9 מדהים לליברפול, שעד הערב לא כבשה אפילו שמינייה בפרמיירליג! צימיקאס הגביה כדור קרן, לואיס דיאס עלה מעל כולם ונגח פנימה.

צפו בתקציר התשיעייה של ליברפול

תקציר: ליברפול - בורנמות' 0:9/ספורט1
רוברטו פירמינו חוגג כיבוש שער לזכות ליברפול באנפילד. רויטרס
התעלל בעולה החדשה. רוברטו פירמינו/רויטרס
הארווי אליוט שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
שער בכורה בפרמיירליג בגיל 19. הארווי אליוט/רויטרס

צ'לסי - לסטר סיטי 1:2

שתי הקבוצות שנמצאות לקראת סגירת עסקת הבלם ווסלי פופאנה, סיפקו משחק מרתק בסטמפורד ברידג', בסיומו לסטר נותרה מתוסכלת ועם נקודה בלבד מתוך 12. אדום מוקדם של קונור גלאגר בדקה ה-28 סיבך קשות את הבלוז, אבל ראחים סטרלינג, הרכש ממנצ'סטר סיטי, סיפק את הסחורה עם שערי בכורה אחרי לא מעט החמצות וגם שער פסול של האורחת. הארווי בארנס הצליח לצמק בדקה ה-67, אבל אדואר מנדי ולא מעט מזל מנעו מצ'לסי לספוג את השוויון. תומאס טוכל עם שבע נקודות.

דקה 28: כרטיס אדום! שש דקות אחרי הצהוב הראשון שלו, גלאגר עצר מתפרצת של ורדי דווקא אחרי קרן של צ'לסי והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

דקה 34: טילמאנס הגביה קרן משמאל, בארנס הקדים את מנדי ונגח לקורה, ואמרטיי דחק מקרוב, אבל השער של לסטר נפסל בטענה לעבירה על השוער.

דקה 47: גול! קוקורייה מסר משמאל לסטרלינג, שהעביר לימין וסובב מחוץ לרחבה כדור שפגע קלות באמרטיי ועשה קשת מעל השוער ופנימה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 51: סטרלינג יכול היה להשלים צמד מהיר מתוך הרחבה, אבל הפעם נעצר בקורה.

דקה 63: גול! הפעם סטרלינג לא נכשל והרשית מקרוב אחרי כדור רוחב של ג'יימס. 0:2 לצ'לסי.

דקה 66: גול! בארנס ביצע דאבל-פס עם ורדי, משך שמאלה ובעט כדור חד אל הרשת של מנדי. לסטר צימקה ל-2:1.

ראחים סטרלינג חוגג צמד לזכות צ'לסי. רויטרס
פרע שטרות ראשונים. ראחים סטרלינג/רויטרס

תקציר ניצחונה של צ'לסי

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:2 על לסטר סיטי/ספורט1

ארסנל - פולהאם 1:2

זה היה קשה, זה היה מותח, ובסופו של דבר התותחנים שמרו על מעמדם כקבוצה המושלמת היחידה שנותרה בפרמיירליג, גם בתום המחזור הרביעי. אלכסנדר מיטרוביץ' הנפלא הפתיע וכבש (56) אחרי שגיאה גדולה של גבריאל, אולם מרטין אודגור המשיך בפתיחת העונה המוצלחת שלו כשאיזן שבע דקות לאחר מכן, עם בעיטה שפגעה בשחקן הגנה, הטעתה את ברנד לנו וחדרה פנימה. בדקה ה-87 הושלם המהפך, כשגבריאל כיפר על הטעות שלו, ניצל את חוסר יכולתה של האורחת להרחיק את כדור הקרן, ודחק מקרוב פנימה. בדיקת VAR אישרה כי לא נגע בידו, למורת רוחם של שחקני פולהאם שבאו בטעות.

שחקן ארסנל מרטין אודגור. רויטרס
פתיחת עונה מצוינת. אודגור/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של הדרמטי של ארסנל

תקציר: ארסנל - פולהאם 1:2/ספורט1

משחקים נוספים

ברנטפורד - אברטון 1:1
לברנטפורד: ויטלי יאנלט (85). לאברטון: אנתוני גורדון (24)

ברייטון - לידס 0:1
לברייטון: פסקל גרוס (66)

תקציר ה-1:1 של ברנטפורד ואברטון

תקציר ה-1:1 של ברנטפורד מול אברטון/ספורט1

משחקי יום ראשון באנגליה:

אסטון וילה - ווסטהאם (16:00)
וולבס - ניוקאסל (16:00)
נוטינגהאם - טוטנהאם (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully