וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד אחרי השלושער: "סוף סוף פיל פודן החליט למסור לי"

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 22:40

כוכב סיטי התבדח אחרי השלושער ב-2:4 מול פאלאס: "בשביל זה אני כאן, להפוך ברגעים קשים". גווארדיולה: "יש לו את החוש המיוחד הזה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:4 (שלושער של ארלינג הולאנד)/ספורט1

ארלינג הולאנד ממשיך להלהיב את אנגליה. החלוץ הנורבגי הגיע הקיץ למנצ'סטר סיטי, כשרבים תהו אם יצליח לממש את הציפיות האדירות ממנו בפרמיירליג הקשה, ועוד במערך של פפ גווארדיולה, שלא נהג לשחק עם חלוצים מהסוג הזה. אבל הסקורר הנורבגי סיפק תשובות מהירות, ומוחצות, כאשר היום כבש שלושער אדיר במחצית השנייה שהוביל את מנצ'סטר סיטי לניצחון 2:4 על קריסטל פאלאס, אחרי שהאלופה כבר בפיגרה במגרשה 2:0 בהפסקה. סך הכל אחרי ארבעה מחזורים ראשונים בליגה, הולאנד כבר עם 6 שערים ובישול אחד.

"אין ספק שהבאנו את הולאנד בדיוק בשביל המשחקים האלה", אמר פפ בסיום, "לא עשינו עבורו משהו מיוחד, שהוא לא עשה בעבר. אלה דברים שהוא עשה כל הקריירה. חשוב עבורו לכבוש, יש לו את החוש המיוחד הזה. בשער השלישי, היו לו את העוצמות. אנחנו צריכים להניע כדור טוב יותר כדי לאפשר לו רווחים ברחבה".

הולאנד עצמו אמר התבדח ואמר: "סוף סוף פיל פודן מסר לי, וזאת תחושה נהדרת... אנחנו משחקים אחד עבור השני, משחקים ביחד, וזה ממש טוב. לא אכפת לנו מי כובש, העניין הוא לנצח, ומנטליות ווינרית. בשביל המשחקים האלה אני כאן - לבצע מהפכים כשנתקלים ברגעים קשים. אפשר לראות שכיף לי, אני מרגיש חיבור עם השחקנים סביבי".

אחרי ה-3:3 מול ניוקאסל במחזור הקודם והפיגור 2:0 מהיום, גוארדיולה יודע: "אנחנו סופגים יותר מדי שערים, ובקלות מדי, אנחנו מתקשים והיום היינו ברי מזל לחזור. אם זה היה קורה לנו בעבר, היינו מפסידים את המשחק. הליגה לא מחכה לאף אחד, הקבוצות באנגליה כל כך חזקות, שאם תיקלע לפיגור בטבלה, כבר לא תחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully