וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לקיין שגם החמיץ פנדל, 0:2 לטוטנהאם על נוטינגהאם פורסט

החלוץ העלה את מאזנו לארבעה שערים העונה בליגה, התרנגולים עם 10 נקודות בתום ארבעה מחזורים. ווסטהאם כבשה לראשונה וניצחה 0:1 את אסטון וילה, 1:1 דרמטי בין ניוקאסל לוולבס

תקציר: נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם 2:0/ספורט1

המחזור הרביעי בפרמיירליג הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, כשבמוקד ניצחונה של טוטנהאם 0:2 בחוץ על נוטינגהאם פורסט. עוד קודם לכן ווסטהאם ניצחה את אסטון וילה 0:1 בחוץ ו-וולבס וניוקאסל נפרדו ב-1:1 דרמטי.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Michael Regan, GettyImages
חוזר לעניינים. הארי קיין/GettyImages, Michael Regan

נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם 2:0

בפעם האחרונה שטוטנהאם סיימה את ארבעת המחזורים הראשונים ללא הפסד, היא סיימה שנייה בטבלה בעונת 2016/17. היום היא רשמה ניצחון שני ברציפות, שלישי העונה מתוך ארבעה מחזורים בליגה והיא עם 10 נקודות במאזנה בזהה למנצ'סטר סיטי וברייטון, כשהארי קיין שוב כובש - והוא כבר עם ארבעה שערי פרמיירליג העונה, לא כבש רק במחזור הפתיחה.

היום קיין הכניע פעמיים את דין הנדרסון, כבר בדקה החמישית מבישול של דיאן קולוסבסקי וגם בדקה ה-81 מבישול גאוני של רישארליסון, כאשר בין לבין גם נגיעת יד בוטה של סטיב קוק סידרה לטוטנהאם כדור עונשין מ-11 מטר, אבל הנדרסון זינק נפלא ומנע מהחלוץ לחגוג את השני שלו עוד לפני דקות הסיום. בזכות הצמד קיין גם השתווה לאנדי קול במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בפרמיירליג.

עבור פורסט, העולה החדשה, זהו הפסד שני העונה והיא נותרה עם ארבע נקודות במאזנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תקציר: שער מרהיב של סן מקסימן, 1:1 בין וולבס לניוקאסל

תקציר: וולבס - ניוקאסל 1:1/ספורט1

וולבס - ניוקאסל 1:1

חלוקת נקודות דרמטית במוליניו. רובן נבס העלה את וולבס ליתרון בדקה ה-38 בבעיטה חדה מחוץ לרחבה והזאבים הרגישו שהם בדרך לניצחון ראשון העונה, אבל המילה האחרונה הייתה של ניוקאסל. בדקה ה-90 אלאן סן מקסימן ניצל הרחקה רעה של ההגנה המקומית כדי לקבוע 1:1 בבעיטה נהדרת מהאוויר והמהפך כמעט הושלם בדקה ה-97, כשנגיחה של אליוט אנדרסון נהדפה במשקוף.

תקציר: אסטון וילה - ווסטהאם 1:0

תקציר: אסטון וילה - ווסטהאם 1:0/ספורט1

אסטון וילה - ווסטהאם 1:0

ניצחון בכורה העונה בפרמיירליג לדייויד מויס והפטישים. אחרי שעלו בשבוע שעבר לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, הם הצליחו להשכיח במעט את ההפסדים למנצ'סטר סיטי, נוטינגהאם פורסט וברייטון והפתיעו עם 0:1 בווילה פארק. פאבלו פורנאלס בדקה ה-74 בעט מכ-25 מטר כדור ששינה כיוון וקיפץ מעל אמיליאנו מרטינס, כל הדרך לחגיגות הניצחון.

משחקי המחזור החמישי באנגליה (באמצע השבוע)

קריסטל פאלאס - ברנטפורד
פולהאם - ברייטון
סאות'המפטון - צ'לסי
לידס - אברטון
בורנמות' - וולבס
ארסנל - אסטון וילה
מנצ'סטר סיטי - נוטינגהאם
ווסטהאם - טוטנהאם
ליברפול - ניוקאסל
לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully