וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לריאל מדריד, ברצלונה הביסה 0:4 את ויאדוליד

צמד של בנזמה העניק לאלופה 1:3 בדקות הסיום על אספניול בחוץ והיא עדיין מושלמת. לבנדובסקי כבש צמד והקטלאנים שוב הרשימו

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

שתי הקבוצות הגדולות בספרד שיחקו הערב (ראשון) במסגרת המחזור השלישי, שיצא לדרך בשישי עם הניצחונות של בטיס וסלטה ויגו. אחרי שהאבק התפזר, התברר שריאל מדריד עדיין מושלמת, הפעם בזכות 1:3 על אספניול בחוץ. ברצלונה לא התקשתה להביס 0:4 את ויאדוליד ו-ויאריאל איבדה נקודות ראשונות אחרי 0:0 עם חטאפה.

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד, כובש מול אספניול. Soccrates Images, GettyImages
בנזמה כובש בדקה ה-88/GettyImages, Soccrates Images

אספניול - ריאל מדריד 3:1

בעונה שעברה ריאל מדריד הפסידה לאספניול 2:1 בחוץ והערב אלופת ספרד הייתה קרובה לשמוט נקודות בקורנייה אל פראט. רק קרובה. וינסיוס דווקא העלה את הלבנים - היום בשחור - ליתרון מוקדם אחרי 12 דקות, אבל אספניול נלחמה ואיזה בדקה ה-43 מרגלי חוסלו. הקבוצה הביתית לא הייתה רחוקה מכיבוש נוסף ולאורך לא מעט דקות נראה היה שהמשחק לא יוכרע, אבל קארים בנזמה סגר סיפור בדקה ה-88 וחתם בדקה ה-100.

דקה 12: גול! טשואמני הכניס כדור עומק מבריק לוויניסיוס והברזילאי סיים עם כדור שטוח שחלף על פני לקומט ונעצר ברשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 43: גול! חוסלו קיבל מסירת עומק, קורטואה הדף את הניסיון הראשון שלו, אבל הריבאונד הגיע לחלוץ הספרדי שהפעם לא נכשל ובעט פנימה. 1:1.

דקה 88: גול! רודריגו העביר כדור ארוך משמאל לימין ובנזמה הגיע אליו בתזמון מושלם כדי לבעוט פנימה מתוך רחבת החמש. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 90+5: שוער אספניול, בנז'מן לקומט, הורחק אחרי פגיעה בדני סבאיוס והתערבות של VAR. למארחת אין יותר חילופים וקאבררה נכנס לשער.

דקה 90+10: גול! בנזמה עקף את החומה, קאבררה כמובן נכנע, 1:3 לריאל מדריד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
כבר מרגיש בבית. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

ברצלונה - ויאדוליד 0:4

הקהל בקאמפ נואו לא ראה שערים במחזור הפתיחה, אבל מאז ברצלונה השתחררה ואחרי הרביעייה לרשת ריאל סוסיאדד בחוץ, היא סיפקה מנה זהה גם בבית. רוברט לבנדובסקי כבר מרגיש בנוח עם חבריו החדשים וחגג צמד שני ברציפות, כולל אחד בעקב עם עזרה מההגנה. עוסמאן דמבלה בישל לו וגם לפדרי, ואת התוצאה חתם סרג'י רוברטו בתוספת הזמן. ז'ול קונדה ערך בכורה מוצלחת במרכז ההגנה ששמרה על שער נקי. ויאדוליד, שהפסידה ב-15 מ-16 המפגשים האחרונים עם ברצלונה, נותרה עם נקודה אחת ומחכה לחזרתו של שון וייסמן הפצוע.

דקה 12: לבנדובסקי נגח לקורה, הכדור פגע בגב של השוער מאסיפ והתגלגל על קו השער, אך חלוץ הרכש של ברצלונה לא הצליח לדחוק פנימה למרות ניסיון הגלישה.

דקה 24: גול! ראפיניה העביר כדור רוחב חזק ולבנדובסקי שלח רגל ארוכה ליד הקורה הרחוקה כדי לדחוק פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 43: גול! דמבלה רקד עם הכדור בצד ימין, פרץ לרחבה ומסר בתזמון מושלם בין שחקני ההגנה לפדרי, שבנגיעה בעט פנימה מ-12 מטרים. 0:2 לברצלונה.

דקה 65: גול! דמבלה עם עוד בישול, הפעם בכדור עומק ללבנדובסקי, שהמשיך עם עקב מתוחכם שפגע בשומר שלו ומצא את הרשת. 0:3 לברצלונה, צמד שני לחלוץ הרכש.

דקה 90+2: גול! מאסיפ הדף למשקוף את הבעיטה של לבנדובסקי ומנע ממנו שלושער, אבל סרג'י רוברטו המחליף היה על הריבאונד וקבע 0:4.

רונאלדו הבעלים של ויאדוליד עם ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
מפגש פסגה ביציע. רונאלדו עם ז'ואן לאפורטה/רויטרס

חטאפה - ויאריאל 0:0

המארחת הפסידה לוויאריאל בכל ששת המפגשים הקודמים בליגה, אבל הפעם השוער דויד סוריה הצטיין ומנע מהצוללת הצהובה ניצחון שלישי שיותיר אותה מושלמת. ג'רארד מורנו וחבריו, שישחקו בשלב הבתים של הקונפרנס ליג מול הפועל באר שבע, לא הצליחו לכבוש במשחק החוץ וגם פנדל שנשרק לזכותם בדקה ה-98 בוטל בסופו של דבר על ידי ה-VAR. חטאפה השיגה נקודה ראשונה העונה.

משחקי יום שני בליגה הספרדית:

קאדיס - אתלטיק בילבאו
ולנסיה - אתלטיקו מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully