וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו מבין שהאופציה הכי טובה היא לחזור לספורטינג ליסבון"

בספרד נטען כי הפורטוגלים וסוכנו של השחקן מנסים לרקום עסקה. החלוץ שרוצה לעזוב את יונייטד ישחק בכל זאת בליגת האלופות?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2/ספורט1

אחרי קיץ ארוך במיוחד, האם כריסטיאנו רונאלדו יסגור מעגל וישוב לספורטינג ליסבון 19 שנים לאחר העזיבה? על פי דיווח ב"מארקה" הספרדי, הפורטוגלי מבין כעת שהאופציה הכי טובה עבורו תהיה לשוב לקבוצה בה גדל ועשה את צעדיו הראשונים.

בספרד יודעים כי מדובר בעסקה לא קלה, אך הקבוצה וסוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, עושים מאמץ כדי להפוך את העסקה לפשוטה יותר. לאורך הקיץ, השחקן שמחפש את הדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד ידע כי סגנית אלופת פורטוגל מוכנה לעשות מאמץ כדי להשיב הביתה את הבן האובד, זאת על אף שכידוע נבדקו אפשרויות בליגות גדולות יותר, כולל המגעים שמנדש מקיים עם נאפולי.

האופציה הראשונה של רונאלדו מלכתחילה הייתה דווקא ריאל מדריד, אך האקסית המיתולוגית סגרה בפניו את הדלת עוד בשנה שעברה כאשר ניסה לחפש את דרכו החוצה מיובנטוס.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחזור לפורטוגל? רונאלדו/רויטרס

ספורטינג לא יכולה להציב בפני רונאלדו הצעה שתלהיב אותו מבחינה כלכלית, אך היא מסוגלת לעשות זאת בפן הרגשי. רונאלדו יעדיף להיות שמח מאשר לחוות עוד עונה מתסכלת בשדים האדומים, וחשוב מכך להמשיך ולשחק בליגת האלופות.

הירוקים הוגרלו לבית יחד עם איינטרכט פרנקפורט, טוטנהאם ומארסיי, כך שהם בהחלט יוכלו להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר, בטח אם רונאלדו יעמוד לשורותיהם. חשוב לציין כי לקבוצות ליגת האלופות יש עוד שבוע בלבד על מנת לרשום שחקנים למשחקי שלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully