וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סיכום בין לסטר לצ'לסי על פופאנה, אייאקס סירבה להצעת ענק על אנתוני

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 22:06

סיכום בעל פה בין הקבוצות הכחולות עבור הבלם הצרפתי, יונייטד הציעה 90 מיליון יורו על הברזילאי ונענתה בשלילה. ברצלונה מצאה מגן?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.8/ספורט1

העברות

* ניוקאסל העשירה עם הבעלים החדשים הודיעה על ההחתמה הגדולה ביותר שלה עד כה בעידן החדש: אלכסנדר איסק, חלוצה המצוין של ריאל סוסיאדד ונבחרת שבדיה חתם בקבוצה, שתשלם לספרדים בסביבות 70 מיליון יורו.

* יובנטוס, יריבת מכבי חיפה בליגת האלופות, התחזקה בחלוץ חדש: ארקדיוש מיליק, חלוצה של מארסיי ונבחרת פולין. הוא הושאל ממארסיי תמורת כ-2 מיליון יורו ולגברת הזקנה אופציה לרכוש אותו תמורת 8 מיליון יורו נוספים.

* נוטינגהאם פורסט המשיכה בקיץ העמוס שלה והחתימה את הוואנג אוי ג'ו מבורדו. שחקנה של נבחרת דרום קוריאה הושאל במיידי לקבוצה עם אותו בעלים, אולימפיאקוס.

* ניס הציגה לפני המשחק מול מכבי תל אביב את שחקן הכנף ניקולא פפה, שחתם לעונה כמושאל מארסנל. הצרפתים לא יוכלו לרכוש בסיום העונה את שחקן נבחרת חוף השנהב, שחוזר לליגה בה כיכב במדי ליל ב-2018/19.

* גאורגה פושקאש, חלוץ נבחרת רומניה בן ה-26, חזר לאיטליה עם חוזה לעונה כמושאל בגנואה, אליה הגיע מרדינג האנגלית.

שמועות

* פריצת דרך לקראת עסקה? ב-"RMC" הצרפתי מדווחים כי לסטר וצ'לסי הגיעו לסיכום בעל פה על העברתו של ווסלי פופאנה לבלוז. מספר שעות קודם לכן פורסם כי הלונדונים הגישו הצעה בסך 75 מיליון פאונד, וייתכן שזהו הסכום שריצה את השועלים למכור את הבלם הצרפתי יממה בלבד לפני המפגש בין שתי הקבוצות.

* מנצ'סטר יונייטד הגישה לאייאקס הצעה חדשה בסך 90 מיליון יורו עבור אנתוני, אך שוב נתקלה בסירוב. לפי דיווחים, שחקן הכנף הברזילאי מאוכזב מכך שקבוצתו ההולנדית נתנה גם הפעם תשובה שלילית.

* פפ גווארדיולה שם סוף לשמועות, והודיע כי ברנרדו סילבה נשאר במנצ'סטר סיטי. כזכור, ברצלונה חיזרה אחרי הקשר הפורטוגלי ופריז סן ז'רמן הגישה הצעה בסך 70 מיליון יורו, שנדחתה על ידי הסיטיזנס.

* ב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי ברצלונה החלה בשיחות עם ראן בנוגע לרכישת חמארי טראורה. כידוע, סגנית אלופת ספרד מחפשת מגן ימני חדש ולאחרונה עלתה אופציית הקפטן של הקבוצה הצרפתית. ברצלונה עשויה לרכוש את השחקן תמורת 3 מיליון יורו בלבד, גם משום שהוא כבר בן 30 וגם כי נותרה לו רק שנה אחת בחוזה. גם ראן תסכים לעסקה כדי להיפטר מאחד החוזים הכבדים ביותר שלה - כ-2 מיליון יורו לעונה.

* ז'ורז'ה מנדש סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו עושה מאמצים גדולים למצוא לו קבוצה שתשחק בליגת האלופות ועל פי ג'אנלוקה די מארציו הוא נמצא במגעים עם נאפולי. כדי לפנות מקום בתקציב של נאפולי, מנדש מנסה למצוא קבוצה לוויקטור אוסימן, החלוץ הניגרי הנהדר של הקבוצה מדרום איטליה.

* לאנדרו פארדס, חברו הטוב של מסי בנבחרת ארגנטינה ופריז סן ז'רמן אמור גם הוא לחתום ביובנטוס בהמשך היום. הקשר האחורי יצטרף בהשאלה עם אופציה לרכישה תמורת 15 מיליון יורו.

* ב"ל'אקיפ" טוענים כי עסקת לוקאס פאקטה קרובה לסגירה וליון תקבל מווסטהאם כ-60 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי. סוכניו נמצאים בלונדון וסגרו את תנאיו הכספיים לחמש שנים.

* וולבס הגישה לשטוטגרט הצעה בסך 15 מיליון יורו עבור החלוץ סשה קלאידז'יץ', אבל הגרמנים רוצים לפחות 20 מיליון והמגעים יימשכו בימים הקרובים, כך על פי פבריציו רומאנו.

* אטאלנטה הגיעה לסיכום עם שטורם גראץ בנוגע לחלוץ הדני רסמוס הוילונד בן ה-19, עליו היא תשלם 17 מיליון יורו.

* פאבלו לונגוריה, הנשיא של מארסיי, הגיב לשמועות בנוגע להגעת כריסטיאנו רונאלדו: "עולם הרשתות החברתיות מלא בפייק ניוז. אנחנו רוצים אמת, והאמת שעסקת רונאלדו היא לא בשבילנו. זה כמו להגיד שמארסיי רוצה את קווין דה בראונה או ארלינג הולאנד".

* בינתיים, ב"סקיי איטליה" טוענים כי סוכנו של רונאלדו ממשיך להציע אותו לקבוצות מליגת האלופות, כולל מילאן ונאפולי. גם אופציית סגירת המעגל בספורטינג ליסבון עודנה על הפרק.

* ג'ושוע זירקזה, חלוצה של באיירן מינכן ששיחק כמושאל באנדרלכט, סיכם את תנאיו בבולוניה ויגיע תמורת 8 מיליון יורו.

* בנוסף לפייר אמריק אובמיאנג ו-ווסלי פופאנה שנמצאים על הכוונת, צ'לסי צפויה להתחזק בארסן זחריאן, קשר נבחרת רוסיה ודינמו מוסקבה שיעבור ללונדון תמורת 15 מיליון יורו.

* החלוץ ניל מופיי עוזב את ברייטון ועובר לאברטון. הוא עובר כעת בדיקות רפואיות ויחתום לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully