וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן של מכבי חיפה: סטנקוביץ' התפטר מהכוכב האדום

אחרי שאולימפיאקוס ואפולון פיטרו מאמנים בעקבות הפסד לירוקים, הסרבי בחר לסיים את תפקידו לאחר ההדחה ממוקדמות האלופות. מילוש מילוייביץ' יחליפו

אנשי מכבי חיפה מגיבים להגרלת ליגת האלופות/עריכה: ליר שפיגל

אמנם מכבי חיפה לא ניצחה בכל ששת משחקיה במוקדמות בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך במובן מסוים היא יכולה לסמן וי על כך ששמרה על מאזן מושלם - בגזרת קטילת מאמני היריבות. אחרי שאולימפיאקוס ואפולון לימסול פיטרו את פדרו מרטינס ואלכסנדר צורנינגר בהתאמה בעקבות ההפסדים לירוקים במוקדמות, אלופת ישראל המשיכה במגמת קטילת המאמנים כאשר דיאן סטנקוביץ', מאמן הכוכב האדום בלגרד, הודיע היום (שישי) על התפטרותו.

כזכור, מכבי חיפה הדיחה את הכוכב האדום בסיומה של דרמה גדולה בבירת סרביה. האדומים מחקו יתרון 2:3 של הירוקים כשהובילו 0:2 לקראת ההפסקה במשחק הגומלין, אך שער של דניאל סונדגרן ושער עצמי דרמטי של מילאן פאבקוב בדקה ה-90 קבעו 2:2 ושלחו את שחקניו של ברק בכר לבתים.

מחליפו של סטנקוביץ' על הקווים יהיו מילוש מילוייביץ', ששימש כעוזר המאמן של קודמו בתפקיד בין 2019 ל-2021. מאז הסרבי הספיק לאמן את האמרבי ומאלמו מהליגה השבדית, אך לאחרונה פוטר ממאלמו לאחר ההדחה המביכה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי ז'לגיריס הליטאית.

דיאן סטנקוביץ' מאמן הכוכב האדום בלגרד. Ian MacNicol, GettyImages
התפטרות דרמטית. סטנקוביץ'/GettyImages, Ian MacNicol

נדמה שההדחה הדרמטית השפיעה רבות על סטנקוביץ', שהחליט לסיים את תפקידו במועדון אחרי למעלה משנתיים וחצי. קשר העבר הסרבי קיבל בבלגרד את משרת האימון הראשונה בקריירה בדצמבר 2019, והוא הוביל את המועדון לשלוש אליפויות סרביה רצופות ולזכייה בגביע המקומי בשנתיים האחרונות.

עם זאת, סטנקוביץ' לא הצליח להוביל את קבוצתו לשלב הבתים של ליגת האלופות. לפני שנתיים הכוכב האדום הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי בדו קרב פנדלים על ידי אומוניה ניקוסיה, אשתקד היא הפסידה לשריף גם כן בסיבוב השלישי, וכאמור הפעם מכבי חיפה שמה קץ לחלום שלה.

בשתי העונות האחרונות סטנקוביץ' הצליח להוביל את הכוכב האדום לשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית. בעונת 2020/21 המסע האירופי הסתיים על ידי מילאן בשלב 32 האחרונות, אשתקד הייתה זו ריינג'רס שהדיחה את הסרבים בשמינית הגמר.

ההודעה הדרמטית הגיעה זמן קצר לאחר שהכוכב האדום הוגרלה לשלב הבתים של הליגה האירופית מהדרג הראשון, והיא תפגוש בבית מסקרן במיוחד את מונאקו הצרפתית, פרנצווארוש ההונגרית וטרבזונספור הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully